4 min
Nad varnostna tveganja z jasnim in bolj sistematičnim pristopom
8 min
DHL, nemška pošta, izgublja zaslužek
22 min
Brezposelnost upadla, a še naprej upada tudi povpraševanje po delavcih
35 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
35 min
To je podjetnik, ki vam želi polepšati zadnjih 30 let življenja
1 ura
Šef nemške opozicije za brexit krivi Angelo Merkel
1 ura
Večinski delež Panvite prevzeli Hrvati
2 uri
Hrvaški PPD lani s 30,4 milijona evri dobička, dobro petino manj kot leto prej
2 uri
Marca v Nemčiji upad novih naročil, a po panogah so razlike
3 ure
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
3 ure
Danes avkcija zakladnih menic
3 ure
Bančni dobički še vedno letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
4 ure
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
4 ure
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
5 ur
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
5 ur
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
5 ur
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
6 ur
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
7 ur
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
8 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Prvi Hyundai izpod prstov Petra Schreyerja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-293132 sporočil: 134
[Avto] Tema: Prvi Hyundai zpod prstov Petra Schreyerja
[#2338527] 26.02.14 08:24 · odgovor na: (#2337706)
Odgovori   +    3
Peter Schreyer je šef uprave skupine Hyundai-Kia, sicer pa verjetno najboljši avtomobilski oblikovalec na svetu, ki je v zadnjih desetih letih povsem spremenil podobo Kijih modelov, ki so dobili za to poplavo mednarodnih oblikovalskih nagrad, kot je red dot. Če bi sledil avtomobilskim prispevkom, bi zlahka vedel, kdo je Schreyer, ki se je prvič proslavil z obliko modela audi TT, potem je bil še pri VW, nato pa je odšel zaradi verjetno večje plače in definitivno bolj odprtih možnosti pri oblikovanju h Kiji. In očitno se ni zmotil - vsaj sodeč po rekordni prodaji, ki jo nizajo pri Kiji že kar nekaj let. In to v svetovnem smislu. Schreyer je legenda, on je germanski Pininfarina.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen