Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek "Manj zaposlovanja v javni upravi ima učinek"
Strani: 1
sporočil: 1.093
Ha, ha, ha ... Par ljudi so preselili iz državne uprave v kakšen
zavod. To je reforma po blatnodolsko, vitka država, ko samo iz
enega žepa prestaviš v drugega.
Slovenija je mojstrca Potemkinovih fasad. Samo šminkamo in šminkamo, nikakor pa nič ne izboljšamo. Sloj šminke, na sloj barve, na sloj šminke, na sloj barve ...
Če ne bilo patetično, bi bilo smešno. Res smo runkeljni, nesposobni preživetja v 21. stoletju.
Slovenija je mojstrca Potemkinovih fasad. Samo šminkamo in šminkamo, nikakor pa nič ne izboljšamo. Sloj šminke, na sloj barve, na sloj šminke, na sloj barve ...
Če ne bilo patetično, bi bilo smešno. Res smo runkeljni, nesposobni preživetja v 21. stoletju.
sporočil: 5.000
Se je pa na drugi strani povečalo število zaposlenih v celotnem
javnem sektorju, ki poleg ožje državne uprave vključuje javne
zavode in druge izvajalce javnih služb na področju vzgoje in
izobraževanja, zdravstva, socialnega varstva, kulture,
raziskovalnih dejavnosti in podobno.
Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
Lp, mataj18
Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
Lp, mataj18
sporočil: 800
Strinjam se z napisanim, jasno. Podatek o številu zaposlenih v
hrvaškem JS je pa seveda povsem napačen.
sporočil: 16.531
[mataj18]Administracija, javna uprava bi morala biti samo ožja in strošek države, vse ostalo bi morale biti gospodarske družbe.
Se je pa na drugi strani povečalo število zaposlenih v celotnem javnem sektorju, ki poleg ožje državne uprave vključuje javne zavode in druge izvajalce javnih služb na področju vzgoje in izobraževanja, zdravstva, socialnega varstva, kulture, raziskovalnih dejavnosti in podobno.
Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
Lp, mataj18
PODJETJE
Če bi bili enaki lastniki podjetja vsi zaposleni, bi
delili dobiček vsem enako.
Če je lastnik podjetja država in se del dobička deli
zaposlenim, ne more veljati drugačen princip.
Če je lastnik podjetja moder podjetnik in more in
hoče in mu dobiček dopušča deliti trinajsto plačo,
bo uporabil enako načelo.
Če pa je modra tudi država, bo ta princip
uzakonila.
V nobenem primeru pa dobiček ne sme biti proračunski
vir, s katerim razpolaga politika.
Politika mora biti v naprej znan strošek, ki se pokriva
z ddv.
Od dobička države pa prste vstran.
Ta je od lastnikov.
130
sporočil: 5.639
Jaz bi jim prepolovil plače to pomeni da jih je vsaj pol za
zajamčenga odpuščanje je brez veze. Potem se to izenači z realnim
sektorjem in še vedno so na boljšem ker ob 15 uri grejo domov v
realnem sektorju ni šans.
sporočil: 14.015
[yuTel]in ravno to je tudi eden od razlogov, da je naš BDP bistveno višji od hrvaškega, ki je zato toliko nižji;
BTW, Hrvati imajo 170 000 zaposlenih pri precej več prebivalstva in geografsko precej bolj nerodno razpotegnjeni državi glede postavitve organizacije JS.
naš edini problem je v tem, da smo vse to dolga leta financirali s tujimi krediti, zdaj pa smo ostali kot pijanec s prazno steklenico;
glavobol!
sporočil: 2.904
delati v šolstvu je pravi luksuz, delaš štiri ure na teden plus
priprave, to pomeni da skuhaš otrokom kosilo, in si več kot dva
meseca na počitnicah.
sporočil: 261
kako ste "žleht"kolegi komentatorji...Moji žen je učiteljica, jaz
pa privatnik, in ker je nekoliko zajebana pozno v noč pripravlja
"hakeljce" za kotrolke...kak sug dan jih pa popravlja....polovico
poleja zabije za POPRAVCE...poleg tega pa nikoli ne vem kaj hudiča
j bo dopoldanprineslo iz službe...in tako nikoli n upamtvgati, da
bi se doa sestal z LJUBICO, pač pa sv prisjena sexati v avtu ali
kje v gozdu, ker ima tudi sama mož, ki je po RGLJU neprosveljen
zarukaec in seksualni teleba..:)
sporočil: 1.693
[kantavtor]Pa še vedno vztrajaš pri zgoraj napisanem ?
se opravičujem za tipkarske napake, pravkar sem zamenjal tipkovnico in zdaj je OK:::
sporočil: 3.048
[mataj18]Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 1990/1991 == 16,4
Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
Lp, mataj18
www.stat.si/doc/pub/...lke_06.pdf str. 25
Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 2010/2011 == 11,9
www.stat.si/novica_p...px?id=4636
Glej ga zlomka. Hkrati pa učitelji pravijo, da raven znanja pada
www.dnevnik.si/novic...1042438213
oziroma da imamo inflacijo ocen, znanje pa temu ne sledi
www.sodobna-pedagogi...evanju.pdf
Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
sporočil: 261
kantavtor]
se opravičujem za tipkarske napake, pravkar sem zamenjal tipkovnico in zdaj je OK:::
Pa še vedno vztrajaš pri zgoraj napisanem ?
Drago sokomentator...vse skupaj je vendar šala..kaj ni očitno..:)))...15 let sem bil v gospodarstvu, 8 let profesor računalništva, zadnjih 5 let sem pa uradnik na ministrstvu za šolstvo...:)) sorry..
se opravičujem za tipkarske napake, pravkar sem zamenjal tipkovnico in zdaj je OK:::
Pa še vedno vztrajaš pri zgoraj napisanem ?
Drago sokomentator...vse skupaj je vendar šala..kaj ni očitno..:)))...15 let sem bil v gospodarstvu, 8 let profesor računalništva, zadnjih 5 let sem pa uradnik na ministrstvu za šolstvo...:)) sorry..
sporočil: 5.000
[naporen]Kdo je povečal število učiteljev na učenca? A so si učitelji tako zaželeli, pa so si kvoto povišali?
> [mataj18]
> Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
>
> Lp, mataj18
Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 1990/1991 == 16,4
www.stat.si/doc/pub/...lke_06.pdf str. 25
Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 2010/2011 == 11,9
www.stat.si/novica_p...px?id=4636
Glej ga zlomka. Hkrati pa učitelji pravijo, da raven znanja pada
www.dnevnik.si/novic...1042438213
oziroma da imamo inflacijo ocen, znanje pa temu ne sledi
www.sodobna-pedagogi...evanju.pdf
Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
Znanje je vedno slabše praviš. To je lahko zelo relativna trditev. A ravno zdaj je Janša to ugotovil, da ima argumente za odpuščanje? Teh floskul se ne da sprejeti. Kaj vse se dela v šoli, s kakšnimi učenci se dela. Učencev si učitelj ne more sam izbrati. Mora vzeti tiste, katere dobi. Torej, če ti jaz prodam Cliota in zahtevam, da si na avtocesti konkurenčen z Audijem, me zanima, kako se boš odrezal. Seveda, jaz, kot tvoj predpostavljeni bom zapisal v poročilo, da nisi bil uspešen pri delu, skratka nisi dosegel tistega, kar sem jaz od tebe pričakoval.
V tvojem nadaljnjem pisanju pa vidim, kje te čevelj žuli. Spet ne ločiš gospodarstva in negospodarstva. Torej, če boš ti slabo delal v gospodarstvu, moram jaz v negospodarstvu plačati tvoje slabo delo. Nikjer pa ne piše, da če ti delaš dobro, bom tudi jaz imel avtomatično kaj od tega. Pa naslednji primer:
Jaz delam zelo slabo, ti delaš zelo dobro. Potemtakem, bi ti, če smo enakopravni, moral tudi ''plačati'' za moje slabo delo. Ta varianta pa ni bila v zadnjih dvajsetih letih nikoli uresničena. Javni sektor se je že pred devetimi leti odpovedal delu plače, ki bi mu pripadala v zameno za ''ničvredne'' premije.
Za kaj več, se pozanimaj pri SVIZ-u.
Kako, koliko in kaj bom jaz tu pisal, tebi ne bo ne koristilo in ne škodovalo, tako, da tvoji nasveti mene ne zanimajo.
O kvaliteti mojega dela bo pa sodil moj delodajalec in nihče drug. Za zdaj je zelo zadovoljen, ker sem pri ključnih točkah nepopustljiv. ENDE!
Lp, mataj18
sporočil: 14.015
[naporen]Stavba moje nekdanje osnovne šole je danes še enkrat večja, zaposlenih je trikrat več, otrok pa pol manj.
Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
Če bi nas res tako slabo učili, potem danes sploh ne bi razumeli za kaj gre :)
sporočil: 3.048
Zadnja sprememba: anon-214372 23.09.2012 20:04
[mataj18]
> [naporen]
> > [mataj18]
> > Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
> >
> > Lp, mataj18
>
> Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 1990/1991 == 16,4
> www.stat.si/doc/pub/...lke_06.pdf str. 25
>
> Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 2010/2011 == 11,9
> www.stat.si/novica_p...px?id=4636
>
> Glej ga zlomka. Hkrati pa učitelji pravijo, da raven znanja pada
>
> www.dnevnik.si/novic...1042438213
>
> oziroma da imamo inflacijo ocen, znanje pa temu ne sledi
>
> www.sodobna-pedagogi...evanju.pdf
>
>
> Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
Kdo je povečal število učiteljev na učenca? A so si učitelji tako zaželeli, pa so si kvoto povišali?Torej ni problema, odpustimo jih četrtino in bomo vsi zadovoljni, standard pa enak kot leta 1990. A si to želel povedati?
Znanje je vedno slabše praviš. To je lahko zelo relativna trditev.Boljše ni, to je ocena stroke ne moja. Če greš z miško na obarvano besedilo in klikneš, potem se ti odpre vir. Temu se reče povezava in sem jih dodal v moj post zato, da jih prebereš, ne preskočiš.
A ravno zdaj je Janša to ugotovil, da ima argumente za odpuščanje?Kakšen Janša? Drži se no teme, torej a se da varčevati pri šolstvu ali ne.
Teh floskul se ne da sprejeti. Kaj vse se dela v šoli, s kakšnimi učenci se dela. Učencev si učitelj ne more sam izbrati. Mora vzeti tiste, katere dobi. Torej, če ti jaz prodam Cliota in zahtevam, da si na avtocesti konkurenčen z Audijem, me zanima, kako se boš odrezal. Seveda, jaz, kot tvoj predpostavljeni bom zapisal v poročilo, da nisi bil uspešen pri delu, skratka nisi dosegel tistega, kar sem jaz od tebe pričakoval.Takih neumnosti niti od tebe ne pričakujem, očitno sem te precenil. A so otroci bolj neumni? A jih učijo učitelji? A učiteljska stroka sodeluje pri standardih in metodah ali kako? Ne dobijo avta ampak šoferja in če ga ne znajo naučiti šofirati, je to tudi njihova krivda. PA TUDI! Pa tudi če ga naučijo šofirati enako dobro kot pred dvajsetimi leti, jih ne potrebujemo n-krat več kot pred dvajsetimi leti. Razumeš dejstvo?
V tvojem nadaljnjem pisanju pa vidim, kje te čevelj žuli. Spet ne ločiš gospodarstva in negospodarstva. Torej, če boš ti slabo delal v gospodarstvu, moram jaz v negospodarstvu plačati tvoje slabo delo. Nikjer pa ne piše, da če ti delaš dobro, bom tudi jaz imel avtomatično kaj od tega. Pa naslednji primer:Tole ni pa kaj komentirati, glede na količino zmede upam samo, da ne učiš. Ker če slučajno učiš, potem rešitve našemu šolstvu res ni.
Jaz delam zelo slabo, ti delaš zelo dobro. Potemtakem, bi ti, če smo enakopravni, moral tudi ''plačati'' za moje slabo delo. Ta varianta pa ni bila v zadnjih dvajsetih letih nikoli uresničena. Javni sektor se je že pred devetimi leti odpovedal delu plače, ki bi mu pripadala v zameno za ''ničvredne'' premije.
Za kaj več, se pozanimaj pri SVIZ-u.
Kako, koliko in kaj bom jaz tu pisal, tebi ne bo ne koristilo in ne škodovalo, tako, da tvoji nasveti mene ne zanimajo.
O kvaliteti mojega dela bo pa sodil moj delodajalec in nihče drug. Za zdaj je zelo zadovoljen, ker sem pri ključnih točkah nepopustljiv. ENDE!
Lp, mataj18
Edit: Bom vseeno komentiral. Takoj podpišem, da greš v gospodarstvo, torej da se tvoje delovno mesto privatizira. In odpade vse prerekanje kaj je prav in kaj ni, kaj so brezvezne premije in odpovedovanje delu plače (LOL na tole). Zmenjeno?
sporočil: 1.693
[kantavtor]:) kolega, tudi moja je bila! Sem se naučil, da vsega tukaj zapisanega ne jemljem povsem resno. Lep pozdrav in naj ti bo posebno seksualno lepo!
kantavtor]
se opravičujem za tipkarske napake, pravkar sem zamenjal tipkovnico in zdaj je OK:::
Pa še vedno vztrajaš pri zgoraj napisanem ?
Drago sokomentator...vse skupaj je vendar šala..kaj ni očitno..:)))...15 let sem bil v gospodarstvu, 8 let profesor računalništva, zadnjih 5 let sem pa uradnik na ministrstvu za šolstvo...:)) sorry..
sporočil: 5.000
[naporen]Zmeni se s tistim, ki je brez dela in ga zaposli v gospodarstvu in nam potem to sporoči. Jaz ne potrebujem tvoje pomoči, ker se sam znajdem.
> [mataj18]
> > [naporen]
> > > [mataj18]
> > > Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
> > >
> > > Lp, mataj18
> >
> > Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 1990/1991 == 16,4
> > www.stat.si/doc/pub/...lke_06.pdf str. 25
> >
> > Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 2010/2011 == 11,9
> > www.stat.si/novica_p...px?id=4636
> >
> > Glej ga zlomka. Hkrati pa učitelji pravijo, da raven znanja pada
> >
> > www.dnevnik.si/novic...1042438213
> >
> > oziroma da imamo inflacijo ocen, znanje pa temu ne sledi
> >
> > www.sodobna-pedagogi...evanju.pdf
> >
> >
> > Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
>
> Kdo je povečal število učiteljev na učenca? A so si učitelji tako zaželeli, pa so si kvoto povišali?
Torej ni problema, odpustimo jih četrtino in bomo vsi zadovoljni, standard pa enak kot leta 1990. A si to želel povedati?
> Znanje je vedno slabše praviš. To je lahko zelo relativna trditev.
Boljše ni, to je ocena stroke ne moja. Če greš z miško na obarvano besedilo in klikneš, potem se ti odpre vir. Temu se reče povezava in sem jih dodal v moj post zato, da jih prebereš, ne preskočiš.
> A ravno zdaj je Janša to ugotovil, da ima argumente za odpuščanje?
Kakšen Janša? Drži se no teme, torej a se da varčevati pri šolstvu ali ne.
> Teh floskul se ne da sprejeti. Kaj vse se dela v šoli, s kakšnimi učenci se dela. Učencev si učitelj ne more sam izbrati. Mora vzeti tiste, katere dobi. Torej, če ti jaz prodam Cliota in zahtevam, da si na avtocesti konkurenčen z Audijem, me zanima, kako se boš odrezal. Seveda, jaz, kot tvoj predpostavljeni bom zapisal v poročilo, da nisi bil uspešen pri delu, skratka nisi dosegel tistega, kar sem jaz od tebe pričakoval.
Takih neumnosti niti od tebe ne pričakujem, očitno sem te precenil. A so otroci bolj neumni? A jih učijo učitelji? A učiteljska stroka sodeluje pri standardih in metodah ali kako? Ne dobijo avta ampak šoferja in če ga ne znajo naučiti šofirati, je to tudi njihova krivda. PA TUDI! Pa tudi če ga naučijo šofirati enako dobro kot pred dvajsetimi leti, jih ne potrebujemo n-krat več kot pred dvajsetimi leti. Razumeš dejstvo?
> V tvojem nadaljnjem pisanju pa vidim, kje te čevelj žuli. Spet ne ločiš gospodarstva in negospodarstva. Torej, če boš ti slabo delal v gospodarstvu, moram jaz v negospodarstvu plačati tvoje slabo delo. Nikjer pa ne piše, da če ti delaš dobro, bom tudi jaz imel avtomatično kaj od tega. Pa naslednji primer:
> Jaz delam zelo slabo, ti delaš zelo dobro. Potemtakem, bi ti, če smo enakopravni, moral tudi ''plačati'' za moje slabo delo. Ta varianta pa ni bila v zadnjih dvajsetih letih nikoli uresničena. Javni sektor se je že pred devetimi leti odpovedal delu plače, ki bi mu pripadala v zameno za ''ničvredne'' premije.
> Za kaj več, se pozanimaj pri SVIZ-u.
> Kako, koliko in kaj bom jaz tu pisal, tebi ne bo ne koristilo in ne škodovalo, tako, da tvoji nasveti mene ne zanimajo.
> O kvaliteti mojega dela bo pa sodil moj delodajalec in nihče drug. Za zdaj je zelo zadovoljen, ker sem pri ključnih točkah nepopustljiv. ENDE!
>
> Lp, mataj18
Tole ni pa kaj komentirati, glede na količino zmede upam samo, da ne učiš. Ker če slučajno učiš, potem rešitve našemu šolstvu res ni.
Edit: Bom vseeno komentiral. Takoj podpišem, da greš v gospodarstvo, torej da se tvoje delovno mesto privatizira. In odpade vse prerekanje kaj je prav in kaj ni, kaj so brezvezne premije in odpovedovanje delu plače (LOL na tole). Zmenjeno?
Opažam pa, da si se izognil teme negospodarstvo gospodarstvo, kjer sem ti razložil, kako je z uspešnostjo.
Predlagam ti, da greš svoje teze razlagat v javni sektor, po možnosti v šole, pa nam potem sporoči, kakšne so bile reakcije. Pa ne mi že vnaprej trdit, da butalci tvojih tez ne bodo razumeli. Šele potem lahko midva nadaljujeva z debato, prej pa ne. Da uporabim tvojo besedo.
Zmenjeno?
Lp, mataj18
sporočil: 3.048
[mataj18]Očitno si popolnoma spregledal temo gospodarstvo-negospodarstvo. Negospodarstvo naj postane gospodarstvo, ok? Smo vsi na istem potem pa mi ni treba nič razlagati nikomur. Ker nihče ne bo bolj zaščiten in bolj enakopraven kot drugi. Torej če se s tem ne strinjaš potem je jasno, da ščitiš svoje privilegije in je privatizacija še bolj nujna. Zmenjeno?
> [naporen]
> > [mataj18]
> > > [naporen]
> > > > [mataj18]
> > > > Vrtci, osnovne šole, domovi za starejše. A se bo tu varčevalo na račun otrok in starejših oseb? Delo z ljudmi mora biti ''kakovostno'' in pretirano varčevanje tukaj se lahko vrne v prihodnosti kot bumerang.
> > > >
> > > > Lp, mataj18
> > >
> > > Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 1990/1991 == 16,4
> > > www.stat.si/doc/pub/...lke_06.pdf str. 25
> > >
> > > Število učencev na učitelja v ekvivalentu polnega delovnega časa 2010/2011 == 11,9
> > > www.stat.si/novica_p...px?id=4636
> > >
> > > Glej ga zlomka. Hkrati pa učitelji pravijo, da raven znanja pada
> > >
> > > www.dnevnik.si/novic...1042438213
> > >
> > > oziroma da imamo inflacijo ocen, znanje pa temu ne sledi
> > >
> > > www.sodobna-pedagogi...evanju.pdf
> > >
> > >
> > > Število učiteljev na učenca smo torej izjemno povečali, znanje pa je vedno slabše. Če ne bi bil tako zaposlen s pisanjem socialnih floskul tipa Pri izobraževanju ne smemo varčevati!, bi lahko torej že sam ugotovil, da več zaposlenih ne pomeni nujno tudi večje kakovosti. Ampak včasih zgolj in samo več sesalcev, ki iz skupne malhe vleče in ne vanjo daje. Torej pospravi te demagoške krilatice na podstrešje, miško v roke, marljivo se uči in v svojih postih zamenjaj količino (otrobi) s kakovostjo (zrnje).
> >
>
> > Kdo je povečal število učiteljev na učenca? A so si učitelji tako zaželeli, pa so si kvoto povišali?
>
> Torej ni problema, odpustimo jih četrtino in bomo vsi zadovoljni, standard pa enak kot leta 1990. A si to želel povedati?
>
> > Znanje je vedno slabše praviš. To je lahko zelo relativna trditev.
>
> Boljše ni, to je ocena stroke ne moja. Če greš z miško na obarvano besedilo in klikneš, potem se ti odpre vir. Temu se reče povezava in sem jih dodal v moj post zato, da jih prebereš, ne preskočiš.
>
> > A ravno zdaj je Janša to ugotovil, da ima argumente za odpuščanje?
>
> Kakšen Janša? Drži se no teme, torej a se da varčevati pri šolstvu ali ne.
>
> > Teh floskul se ne da sprejeti. Kaj vse se dela v šoli, s kakšnimi učenci se dela. Učencev si učitelj ne more sam izbrati. Mora vzeti tiste, katere dobi. Torej, če ti jaz prodam Cliota in zahtevam, da si na avtocesti konkurenčen z Audijem, me zanima, kako se boš odrezal. Seveda, jaz, kot tvoj predpostavljeni bom zapisal v poročilo, da nisi bil uspešen pri delu, skratka nisi dosegel tistega, kar sem jaz od tebe pričakoval.
>
> Takih neumnosti niti od tebe ne pričakujem, očitno sem te precenil. A so otroci bolj neumni? A jih učijo učitelji? A učiteljska stroka sodeluje pri standardih in metodah ali kako? Ne dobijo avta ampak šoferja in če ga ne znajo naučiti šofirati, je to tudi njihova krivda. PA TUDI! Pa tudi če ga naučijo šofirati enako dobro kot pred dvajsetimi leti, jih ne potrebujemo n-krat več kot pred dvajsetimi leti. Razumeš dejstvo?
>
> > V tvojem nadaljnjem pisanju pa vidim, kje te čevelj žuli. Spet ne ločiš gospodarstva in negospodarstva. Torej, če boš ti slabo delal v gospodarstvu, moram jaz v negospodarstvu plačati tvoje slabo delo. Nikjer pa ne piše, da če ti delaš dobro, bom tudi jaz imel avtomatično kaj od tega. Pa naslednji primer:
> > Jaz delam zelo slabo, ti delaš zelo dobro. Potemtakem, bi ti, če smo enakopravni, moral tudi ''plačati'' za moje slabo delo. Ta varianta pa ni bila v zadnjih dvajsetih letih nikoli uresničena. Javni sektor se je že pred devetimi leti odpovedal delu plače, ki bi mu pripadala v zameno za ''ničvredne'' premije.
> > Za kaj več, se pozanimaj pri SVIZ-u.
> > Kako, koliko in kaj bom jaz tu pisal, tebi ne bo ne koristilo in ne škodovalo, tako, da tvoji nasveti mene ne zanimajo.
> > O kvaliteti mojega dela bo pa sodil moj delodajalec in nihče drug. Za zdaj je zelo zadovoljen, ker sem pri ključnih točkah nepopustljiv. ENDE!
> >
> > Lp, mataj18
>
> Tole ni pa kaj komentirati, glede na količino zmede upam samo, da ne učiš. Ker če slučajno učiš, potem rešitve našemu šolstvu res ni.
>
> Edit: Bom vseeno komentiral. Takoj podpišem, da greš v gospodarstvo, torej da se tvoje delovno mesto privatizira. In odpade vse prerekanje kaj je prav in kaj ni, kaj so brezvezne premije in odpovedovanje delu plače (LOL na tole). Zmenjeno?
Zmeni se s tistim, ki je brez dela in ga zaposli v gospodarstvu in nam potem to sporoči. Jaz ne potrebujem tvoje pomoči, ker se sam znajdem.
Opažam pa, da si se izognil teme negospodarstvo gospodarstvo, kjer sem ti razložil, kako je z uspešnostjo.
Predlagam ti, da greš svoje teze razlagat v javni sektor, po možnosti v šole, pa nam potem sporoči, kakšne so bile reakcije. Pa ne mi že vnaprej trdit, da butalci tvojih tez ne bodo razumeli. Šele potem lahko midva nadaljujeva z debato, prej pa ne. Da uporabim tvojo besedo.
Zmenjeno?
Lp, mataj18
Mene prav nič ne briga kaj počneš ti in ostali v JS, če boste to počeli za SVOJ denar. Zaenkrat pa žal zapravljate mojega in to na veliko.
sporočil: 1.132
gospodarstvo in javna uprava so v soodvisnosti se strinjate? V
gospodarstvu se že dalj časa plače nižajo in zaposleni odšpuščajo.
Štrukeljčki kateri tega ne sprevidijo, bolje, da ne poučujejo,
izobražujejo naših otzrok!
sporočil: 3.228
[mhorva35]Ja, lepo si predstavljaj, da ti šef naloži v službi, da najprej napišeš, kaj boš delal tisti dan v službi, potem nekaj narediš kar si si namenil, izgovarjaš se na druge, ker niso pravočasno dobavili materiala, ni pravi,... in potem se začne sestanek, kjer se ugotavlja zakaj ne funkcionira in kako bi bilo boljo, potem pride že čas, da se napiše kaj se je tisti dan delalo.
> [kantavtor]
> kantavtor]
> se opravičujem za tipkarske napake, pravkar sem zamenjal tipkovnico in zdaj je OK:::
> Pa še vedno vztrajaš pri zgoraj napisanem ?
>
> Drago sokomentator...vse skupaj je vendar šala..kaj ni očitno..:)))...15 let sem bil v gospodarstvu, 8 let profesor računalništva, zadnjih 5 let sem pa uradnik na ministrstvu za šolstvo...:)) sorry..
:) kolega, tudi moja je bila! Sem se naučil, da vsega tukaj zapisanega ne jemljem povsem resno. Lep pozdrav in naj ti bo posebno seksualno lepo!
Nihče ne ocenjuje opravljenega dela, ampak se samo gleda, koliko bi jih bilo potrebno zaposliti, da bo to funkcioniralo, da bo delo opravljeno. Vzroka ne vidijo v organiziranosti, ampak v pomanjkanju kadra in to še bolj šolanega, ker potem bo zagotovo bolje.
No tako ali malce drugače se dela v našem negospodarstvu. Nihče ne ocenjuje opravljenega dela ampak samo, koga in koliko bi jih bilo potrebno zaposliti, da bo to začelo funkcionirat na svetovno primerljivi ravni. Zato oni sedaj že sedaj "ustvarijo" 53% BDP-ja, ta "nesposono" gospodarstvo pa ustvari premalo in bi se mu lahko vzelo kaj več in ne samo 41% BDP-ja.
In gospodarstvotako tako neuspešno oni tako uspešni, delovni in pametni.
Strani: 1