Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bodo Železnice zaradi države pristale v stečaju?
Strani: 1 2
sporočil: 1.218
Edina pametna rešitev je hiter stečaj. Problem je le to, da v
Sloveniji noben insolvenčni postopek ne poteka po zakonu.
sporočil: 4.441
Na ajzenponi je pol zaposlenih preveč po partijski liniji in ker
jih pol nič ne dela, mora druga pol delat za enga in pol. Ker pa je
stečaj edini način, da se znebiš sindikatov, ki so apriori proti
spremembam za samcat milimeter, je sž in nato ustanovitev novega
železniškega operaterja in ne spustit stare voluharje zraven na
žalost edina rešitev.
sporočil: 517
Zadnja sprememba: anon-202349 22.02.2011 09:14
Vsak železničar, ki izgubi posel ali gre v pokoj dobi odpravnino v
višini najmanj 30 000, 00 (trideset tisoč) eur. Mora biti v firmi
vsaj 20 let. Pa razne kvazi študije, pa odvetniški stroški, pa
svetovalci, sindikalisti...Saj niso veliko zahtevali. Koliko bi
šele zahtevali, če ne bi Pahor vse saniral?
sporočil: 3.368
Tole je zelo podobna zgodba kot ostale vreče brez dna, s tem, da ta
ima prihodnost, vendar ne v zdajšnji obliki. Kjer delavci hodijo ob
12-ih domov, kaj drugega kot večne izgube ni za pričakovati. Da ne
govorim, da bi jih bilo potrebno 2/3 takoj odpustiti - in to na
vseh ravneh. Toliko svetovalcev kot jih je v tem kolhozu jih nima
verjetno nobena firma daleč naokoli. Torej stečaj in pustiti delati
tistim, ki že sedaj delajo in jih ustrezno plačati. Ostalo nabrisat
na cesto.
sporočil: 4.944
Bodo Železnice zaradi države pristale v stečaju?Pyzda, a niso SŽ že sanirane??? Alooooooo, ajzponar Borat??? kje si, aaaloooooo????
PS. Po ajzponarkemu ženeralu Brankoviču bodo SŽ sanirane, ko bo država dala tistih 134 meljonov in ko bo odplačala stare ajnponarske kreditne grehe, ki so baje vredni celih 350 miljončkov. Tile ajzponarski ženerali so res pravi vunderkind gospodarstveniki, primerni direkt za menežersko nagrado od onega krožka, katerega načelnik je bil sam samcati modri vundermenežer Svetelšek.
sporočil: 358
Drhal na SŽ vleče denar od SLO več kot 10 let,pa skoz v
zgubi,krokarji sedaj je pa eurov zmanjkal,mater pa taki družbi,men
bi že gate slekel,da sem 1eur dolžan tej gnili državi,za kozlat...
sporočil: 1.616
Pahor je izjavil pred par tedni, da so železnice sanirane ?!?!?!?!
Pahor, Vlačič , Medhorn (ali kako se že kliče tisti pajac iz
Nemčije) so pa trije sveti kralji.
sporočil: 3.433
KONEC LAGANJA IN ZAVAJANJA .železnice so itak vsa leta oaza
ležernega dobro plačanega dela na račun davkoplačevalcev. Podobno
kot v zdravstvu in raznih agencijah in uradih. Tudi če se nič ne
dela, plača je nadpovprečna, kar pa v sedanjih razmerah ne gre več.
Že leta poslušamo samo govorjenje, konkretno pa nič.
sporočil: 499
Ni blema, gre Pahor na sestanek na železnice, pa bo saniral zadevo
(Medhorn mu bo pa svetoval).
sporočil: 335
pred upravno zgradbo SŽ je en tip zaposlen za cel dan, vse kar pa
mora delat je pazit na 3 parkirna mesta, da se ne zaparkirajo. In
tako oni trošijo denar.
sporočil: 1.102
Lahko glede na posebni zakon SŽ sploh končajo v stečaju?
Strinjam, se da je firma kot taka potrebuje temeljito racionalizacijo in bi mogoče res bilo smotrno, da se začne na novo (tiri in lokomotive ne bodo šle nikamor).
Kolikor se namreč govori, firmo vodijo sindikati. In v takem primeru so racionalizacije poslovanja bolj ali manj pesek v oči.
Strinjam, se da je firma kot taka potrebuje temeljito racionalizacijo in bi mogoče res bilo smotrno, da se začne na novo (tiri in lokomotive ne bodo šle nikamor).
Kolikor se namreč govori, firmo vodijo sindikati. In v takem primeru so racionalizacije poslovanja bolj ali manj pesek v oči.
sporočil: 4.807
Zadnja sprememba: MM1411 22.02.2011 09:51
Železniške tire naj država kot dober gospodar ureja in oddaja v
najem železniškim podjetjem, SŽ ali komur to rabi, ravno tako kot
to počne s cestami (seveda ob malem izboljšanju le teh poslov).
Železničarji SŽ pa naj dajo glave skupaj in se primejo dela, za
pomoč pa če rabajo naj si najamejo še ministra Vlačiča kot
predavatelja iz fakultete za promet!.
Kakšna so to jajca, vsake toliko je treba tem železnicam odnesti vrečo denarja.....Živijo huje kot nedonošeno dete, to so navadne pijavke!
sporočil: 12
Bravo! Izjemen načrt: Intereuropa v prodajo + Luka Koper v štrajk
in krizo + železnice v stečaj = nov logistični holding! Pa naj še
kdo reče, da ima premier slabe svetovalce!
sporočil: 4.807
[nadgob]Zanimivo ime, Holding STEČAJ, upravitelj in krizni manager pa Pahooooor & Kriz-a-nič po vladnem brodolomu!
Bravo! Izjemen načrt: Intereuropa v prodajo + Luka Koper v štrajk in krizo + železnice v stečaj = nov logistični holding! Pa naj še kdo reče, da ima premier slabe svetovalce!
sporočil: 66
Zadnja sprememba: anon-153001 22.02.2011 09:59
Ko bos ti pobcek, delal po 12 ur, da ne bos imel niti casa za
malico, vse dneve v tednu, vkljucno z sobotami, nedeljami,
prazniki, podnevi, ponoci( takrat je se vec dela!!! ) in po 17
letih delovne dobe imel 980 eur neto, takrat se oglasaj o
nadpovprecnih placah in lezernem delu!!! Ko nos kaj takega izkusil,
se spet oglasaj s takimi neumnostmi!!! In da ne bo pomote... To je
neto z vsemi dodatki.. Za nocno delo, praznicno delo, za sobote in
nedelje!!!! Res, raje bodi tiho, kot da streljas take!!
sporočil: 8.635
[triniti]............................ sam imam kar nekaj izkušenj z železnico(oz.poznam nekaj tam zaposlenih)zato lahko rečem da v veliki večini res ne delajo tako da bi se pretrgali(jih je pa tudi kar nekaj ki po domače naje... - samo to je pa že stvar organizacije dela ki je v sloveniji na splošno nikakva) in se še naspijo lahko ko ponoči delajo!
Ko bos ti pobcek, delal po 12 ur, da ne bos imel niti casa za malico, vse dneve v tednu, vkljucno z sobotami, nedeljami, prazniki, podnevi, ponoci( takrat je se vec dela!!! ) in po 17 letih delovne dobe imel 980 eur neto, takrat se oglasaj o nadpovprecnih placah in lezernem delu!!! Ko nos kaj takega izkusil, se spet oglasaj s takimi neumnostmi!!! In da ne bo pomote... To je neto z vsemi dodatki.. Za nocno delo, praznicno delo, za sobote in nedelje!!!! Res, raje bodi tiho, kot da streljas take!!
sporočil: 2.669
[slep]v KP, če nisi za nič, ali, če imaš levo šolo, po tem si za železnico dober.
Na ajzenponi je pol zaposlenih preveč po partijski liniji in ker jih pol nič ne dela, mora druga pol delat za enga in pol. Ker pa je stečaj edini način, da se znebiš sindikatov, ki so apriori proti spremembam za samcat milimeter, je sž in nato ustanovitev novega železniškega operaterja in ne spustit stare voluharje zraven na žalost edina rešitev.
pogoj je, da imaš kakšno vezo na železnici.
javna tajna press
sporočil: 2.144
A je to slučajno podlaga za tisto famozno rešitev oz.
dokapitalizacijo SŽ, o kateri smo se spraševali pred časom?
sporočil: 5.835
V Novi Zelandiji so železnice privatizirali v celoti. Prodali so
vse od tirov do lokomotiv in železniških postaj. Privatizacija je
bila koristna, saj je celoten transportni sistem začel tekmovati.
Potniški promet pa so sploh odpravili, ker je bil neekonomičen in
zdaj opravljajo le turistične vožnje.
Tako je povedal Maurice McTigue nekdanji novozelandski minister za reforme v intervjuju za Finance leta 2007 in dodal, da imajo že 15 let presežek v plačilni bilanci.
Tako je povedal Maurice McTigue nekdanji novozelandski minister za reforme v intervjuju za Finance leta 2007 in dodal, da imajo že 15 let presežek v plačilni bilanci.
sporočil: 3.853
Kaj SO SŽ ? To je v bistvu 5 krakov ki sežejo vsak iz LJ v
povprečju 100 km na različne strani. In na tem "gromozanskem"
sistemu, ki je manjši kot marsikateri turistični vlakec v večjem
mestu, "dela" 7.000 zaposlenih.
Najprej je to številko potrebno zmanjšati za 30%, iz SŽ vršti sindikalne lopove kot npr. Brdajs in Co.
V naslednjem koraku SŽ prodati najboljšemu ponudniku iz branže za gotovino ( in ne za kredite naših bank ).
In kar na enkrat bi bili davkoplačevalci rešeni te vreče brez dna.
Najprej je to številko potrebno zmanjšati za 30%, iz SŽ vršti sindikalne lopove kot npr. Brdajs in Co.
V naslednjem koraku SŽ prodati najboljšemu ponudniku iz branže za gotovino ( in ne za kredite naših bank ).
In kar na enkrat bi bili davkoplačevalci rešeni te vreče brez dna.
sporočil: 317
To pa ne. Minister Vlačič je vendar takoj po nastopu ministrovanja
zaradi lažjega dela in večje zaupnosti med sodelavci prešel z vsemi
kar na "TI". To je med drugim zelo olajšalo poznavanje problematike
in ljudi, ki vodijo sistem železnic, pa tudi za nameščanje najbolj
sposobnih kadrov na zahtevna delovna mesta v Ministrstvu za promet
in v nadzornih svetih državnih podjetij. Ti strokovnjaki prav
gotovo vedo, kako izpuliti čim več davkoplačevalskega denarja. Vse
ostale "porabniške" strukture v teh podjetjih pa natanko vedo, kako
ta denar uspešno porabiti (beri: oprati). Domače vzdušje na
ministrstvu je tako bilo prvi cilj in pogoj za ažurno in predvsem
zakonito delo. Škoda, da javnost o tem ni bolj seznanjena. Dečki to
prakso pridno prenašajo na svoje podrejene in tako cela struktura
ministrstva enotno diha. Celo predsednik Vlade je podlegel tej
evforiji, temu prijateljskemu in zaupnemu vzdušju in je tudi sam
lično vstopil v podjetje Slovenske železnice. Le kaj in kje se je
zataknilo, da je šele po dobrih dveh letih ugotovil, da nekej na bo
v redu? Predlagam ,da Vladi zaradi dolgotrajnih postopkov saniranja
podjeta Slovenske železnice (ki so seveda objektivne narave, pa
tudi kompleksne,.....), in da bi VLADA lahko uživala sadove svojega
dela (morda tudi predstavila nesporne uspehe davkoplačevalcem ob
naslednji volilni kampanji), da torej Vladi podaljšamo mandat za
štiri (4) leta. In se ve, tudi ministru Vlačiču z ekipo.
sporočil: 1.094
Pred novim letom smo slišali, da so SŽ že sanirane. Torej v tej
"sanaciji" še osnovnih dilem niso razrešili. To kaže na
nesposobnost ministrstva pri reševanju teh zadev. Če je zahtevek
bil izpostavljen, bil pa je, če malo zavrtimo film nazaj, že pred
meseci, bi ministrstvo moralo preveriti upravičenost tega zahtevka
(to lahko naredi na podlagi dokumentacije iz preteklosti, lahko
naredi revizijo) in že pred časom o tem odločiti. Vsekakor bi
odločitev o pritrditvi temu zahtevku morala vsebovati vire iz
katerih bo to plačano. Sedaj pa vidimo, da SŽ lahko z grožnjo
insolventnosti izsiljujejo izplačilo tega zahtevka in ne puščajo
prostora za racionalno odločanje o teh zadevah. S še kdo spomni, da
se je "sanacija" začela pred dvemi leti, kaj je bilo do danes
narejenega?
sporočil: 317
Nekaj je hudo, res hudo narobe. Dejstva: V Luki Koper bi naj
stavkali žerjavisti, ker se enormno povečuje pretovor blaga, torej
tudi priložnost za železnice za prevoz. Železnice opremo imajo:
glej prevzem kreditov s strani države za nakup žel. prevoznih
sredstev. Tovorni promet je edina dejavnost na železnici, ki je
država ne sme financirati (hvala EU). Minister izjavlja, da so
železnice iz dobička tovornega prometa fiancirale infrastrukturo,
kar naj bi zneslo 134 mio EUR. Ja, če je bil to dobiček iz
poslovanja, ta pripada državi in je torej povsem prav, če je
namesto v proračun bil porabljen za investicije v infrastrukturo.
Vendar, kako torej sedaj naenkrat izguba in preteči stečaj?? SKLEP:
potniški promet in vzdrževanje infrastrukture torej dobita bogato
plačilo s strani države, oziroma, železnice so prazna vreča brez
dna. Le kdo bi znal in zmogel stvari postaviti na pravo mesto.
Sicer pa bi sanacija uspela v tistem trenutku, ko bi država
gospodarske javne službe prevzela v upravljanje preko ministrstva
za promet: se ve, tudi plače in vse ostalo. Pa da vidimo, oz., vsaj
poskusimo.
sporočil: 227
Upam. Čim prej tem boljše za državljane. Z njimi je nemogoče
poslovati. Če razkrijem vse dopisovanje z njihovimi službami lahko
izdam knjigo - čudo neviđeno. Z opico bi bolj razumno tvoril
dialog. Da o cenah, hitrosti, komfortu, nevarnosti starih vlakov,
čistoči ne govorim. Jupi!
sporočil: 2.182
Na ministrstvu razlogov za svojo določitev niso pojasnili.
Vam ga bom jaz:ni denarja,če damo vam pač ne bo za naše plače.
Vam ga bom jaz:ni denarja,če damo vam pač ne bo za naše plače.
sporočil: 2.226
Železnice v stečaj ne pa da životarijo na račun davkoplačevalskega
denarja tako kot Mura ko je leta in leta prejemala državno pomoč
premaknilo pa se ni nič.Šele ko bodo v stečaju bodo lahko odpuščali
režijske delavce katere danes ščiti sindikat železnic.Kajti sedaj
so presežni delavci ščiteni kot kočevski medvedi kar pomeni da jih
ne moreje odpustiti.
sporočil: 1.495
Pred koliko leti, je SŽ najela kredit,pod poroštvom države,za
izplačalo Božičnico-13 Plačo ali kakor koli bodo ono že rekli
...?
Objavljeno:Z pomočjo države imajo doveljenih X minuas, od tega država krije 70%,stisnejo rep in imajo manjši minus in jim od 70% ostane in se duvajo : Smo prišparali..? !
Objavljeno:Z pomočjo države imajo doveljenih X minuas, od tega država krije 70%,stisnejo rep in imajo manjši minus in jim od 70% ostane in se duvajo : Smo prišparali..? !
sporočil: 37
To pa ne bo držalo, vsaj tisti del o neprevozu potnikov.
Lahko potrdim, da še ljudi tudi prevažajo na rednih linijah in ne samo na turističnih vožnjah.
Auckland ima celo del lokalnega prevoza urejenega po železnici.
Lahko potrdim, da še ljudi tudi prevažajo na rednih linijah in ne samo na turističnih vožnjah.
Auckland ima celo del lokalnega prevoza urejenega po železnici.
Strani: 1 2