Strani: 1 2

anon-148804 sporočil: 1.218
[#1108011] 22.02.11 08:49
Odgovori   +    9
Edina pametna rešitev je hiter stečaj. Problem je le to, da v Sloveniji noben insolvenčni postopek ne poteka po zakonu.
anon-232734 sporočil: 4.441
[#1108031] 22.02.11 08:59
Odgovori   +    25
Na ajzenponi je pol zaposlenih preveč po partijski liniji in ker jih pol nič ne dela, mora druga pol delat za enga in pol. Ker pa je stečaj edini način, da se znebiš sindikatov, ki so apriori proti spremembam za samcat milimeter, je sž in nato ustanovitev novega železniškega operaterja in ne spustit stare voluharje zraven na žalost edina rešitev.
anon-202349 sporočil: 517
[#1108033] 22.02.11 09:01
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-202349 22.02.2011 09:14
Vsak železničar, ki izgubi posel ali gre v pokoj dobi odpravnino v višini najmanj 30 000, 00 (trideset tisoč) eur. Mora biti v firmi vsaj 20 let. Pa razne kvazi študije, pa odvetniški stroški, pa svetovalci, sindikalisti...Saj niso veliko zahtevali. Koliko bi šele zahtevali, če ne bi Pahor vse saniral?
anon-28393 sporočil: 3.368
[#1108041] 22.02.11 09:04
Odgovori   +    17
Tole je zelo podobna zgodba kot ostale vreče brez dna, s tem, da ta ima prihodnost, vendar ne v zdajšnji obliki. Kjer delavci hodijo ob 12-ih domov, kaj drugega kot večne izgube ni za pričakovati. Da ne govorim, da bi jih bilo potrebno 2/3 takoj odpustiti - in to na vseh ravneh. Toliko svetovalcev kot jih je v tem kolhozu jih nima verjetno nobena firma daleč naokoli. Torej stečaj in pustiti delati tistim, ki že sedaj delajo in jih ustrezno plačati. Ostalo nabrisat na cesto.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#1108050] 22.02.11 09:09
Odgovori   +    14
Bodo Železnice zaradi države pristale v stečaju?
Pyzda, a niso SŽ že sanirane??? Alooooooo, ajzponar Borat??? kje si, aaaloooooo????

PS. Po ajzponarkemu ženeralu Brankoviču bodo SŽ sanirane, ko bo država dala tistih 134 meljonov in ko bo odplačala stare ajnponarske kreditne grehe, ki so baje vredni celih 350 miljončkov. Tile ajzponarski ženerali so res pravi vunderkind gospodarstveniki, primerni direkt za menežersko nagrado od onega krožka, katerega načelnik je bil sam samcati modri vundermenežer Svetelšek.
anon-87575 sporočil: 358
[#1108052] 22.02.11 09:11
Odgovori   +    7
Drhal na SŽ vleče denar od SLO več kot 10 let,pa skoz v zgubi,krokarji sedaj je pa eurov zmanjkal,mater pa taki družbi,men bi že gate slekel,da sem 1eur dolžan tej gnili državi,za kozlat...
anon-117019 sporočil: 1.616
[#1108060] 22.02.11 09:14
Odgovori   +    5
Pahor je izjavil pred par tedni, da so železnice sanirane ?!?!?!?! Pahor, Vlačič , Medhorn (ali kako se že kliče tisti pajac iz Nemčije) so pa trije sveti kralji.
rudim sporočil: 3.433
[#1108079] 22.02.11 09:24
Odgovori   +    6
KONEC LAGANJA IN ZAVAJANJA .železnice so itak vsa leta oaza ležernega dobro plačanega dela na račun davkoplačevalcev. Podobno kot v zdravstvu in raznih agencijah in uradih. Tudi če se nič ne dela, plača je nadpovprečna, kar pa v sedanjih razmerah ne gre več. Že leta poslušamo samo govorjenje, konkretno pa nič.
anon-131859 sporočil: 520
[#1108092] 22.02.11 09:31
Odgovori   +    8
Molznica davkoplačevalskega denarja.
anon-78790 sporočil: 499
[#1108094] 22.02.11 09:32
Odgovori   +    6
Ni blema, gre Pahor na sestanek na železnice, pa bo saniral zadevo (Medhorn mu bo pa svetoval).
anon-52445 sporočil: 335
[#1108097] 22.02.11 09:33
Odgovori   +    9
pred upravno zgradbo SŽ je en tip zaposlen za cel dan, vse kar pa mora delat je pazit na 3 parkirna mesta, da se ne zaparkirajo. In tako oni trošijo denar.
JanezNovak131 sporočil: 1.102
[#1108099] 22.02.11 09:33
Odgovori   +    4
Lahko glede na posebni zakon SŽ sploh končajo v stečaju?

Strinjam, se da je firma kot taka potrebuje temeljito racionalizacijo in bi mogoče res bilo smotrno, da se začne na novo (tiri in lokomotive ne bodo šle nikamor).

Kolikor se namreč govori, firmo vodijo sindikati. In v takem primeru so racionalizacije poslovanja bolj ali manj pesek v oči.
MM1411 sporočil: 4.807
[#1108121] 22.02.11 09:44
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: MM1411 22.02.2011 09:51
Železniške tire naj država kot dober gospodar ureja in oddaja v najem železniškim podjetjem, SŽ ali komur to rabi, ravno tako kot to počne s cestami (seveda ob malem izboljšanju le teh poslov). Železničarji SŽ pa naj dajo glave skupaj in se primejo dela, za pomoč pa če rabajo naj si najamejo še ministra Vlačiča kot predavatelja iz fakultete za promet!
.
Kakšna so to jajca, vsake toliko je treba tem železnicam odnesti vrečo denarja.....Živijo huje kot nedonošeno dete, to so navadne pijavke!
anon-7672 sporočil: 12
[#1108125] 22.02.11 09:46
Odgovori   +    12
Bravo! Izjemen načrt: Intereuropa v prodajo + Luka Koper v štrajk in krizo + železnice v stečaj = nov logistični holding! Pa naj še kdo reče, da ima premier slabe svetovalce!
MM1411 sporočil: 4.807
[#1108133] 22.02.11 09:50 · odgovor na: anon-7672 (#1108125)
Odgovori   +    2
[nadgob]
Bravo! Izjemen načrt: Intereuropa v prodajo + Luka Koper v štrajk in krizo + železnice v stečaj = nov logistični holding! Pa naj še kdo reče, da ima premier slabe svetovalce!
Zanimivo ime, Holding STEČAJ, upravitelj in krizni manager pa Pahooooor & Kriz-a-nič po vladnem brodolomu!
anon-153001 sporočil: 66
[#1108142] 22.02.11 09:57 · odgovor na: rudim (#1108079)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-153001 22.02.2011 09:59
Ko bos ti pobcek, delal po 12 ur, da ne bos imel niti casa za malico, vse dneve v tednu, vkljucno z sobotami, nedeljami, prazniki, podnevi, ponoci( takrat je se vec dela!!! ) in po 17 letih delovne dobe imel 980 eur neto, takrat se oglasaj o nadpovprecnih placah in lezernem delu!!! Ko nos kaj takega izkusil, se spet oglasaj s takimi neumnostmi!!! In da ne bo pomote... To je neto z vsemi dodatki.. Za nocno delo, praznicno delo, za sobote in nedelje!!!! Res, raje bodi tiho, kot da streljas take!!
anon-202018 sporočil: 8.635
[#1108161] 22.02.11 10:10 · odgovor na: anon-153001 (#1108142)
Odgovori   +    10
[triniti]
Ko bos ti pobcek, delal po 12 ur, da ne bos imel niti casa za malico, vse dneve v tednu, vkljucno z sobotami, nedeljami, prazniki, podnevi, ponoci( takrat je se vec dela!!! ) in po 17 letih delovne dobe imel 980 eur neto, takrat se oglasaj o nadpovprecnih placah in lezernem delu!!! Ko nos kaj takega izkusil, se spet oglasaj s takimi neumnostmi!!! In da ne bo pomote... To je neto z vsemi dodatki.. Za nocno delo, praznicno delo, za sobote in nedelje!!!! Res, raje bodi tiho, kot da streljas take!!
............................ sam imam kar nekaj izkušenj z železnico(oz.poznam nekaj tam zaposlenih)zato lahko rečem da v veliki večini res ne delajo tako da bi se pretrgali(jih je pa tudi kar nekaj ki po domače naje... - samo to je pa že stvar organizacije dela ki je v sloveniji na splošno nikakva) in se še naspijo lahko ko ponoči delajo!
anon-69279 sporočil: 2.669
[#1108164] 22.02.11 10:13 · odgovor na: anon-232734 (#1108031)
Odgovori   +    7
[slep]
Na ajzenponi je pol zaposlenih preveč po partijski liniji in ker jih pol nič ne dela, mora druga pol delat za enga in pol. Ker pa je stečaj edini način, da se znebiš sindikatov, ki so apriori proti spremembam za samcat milimeter, je sž in nato ustanovitev novega železniškega operaterja in ne spustit stare voluharje zraven na žalost edina rešitev.
v KP, če nisi za nič, ali, če imaš levo šolo, po tem si za železnico dober.
pogoj je, da imaš kakšno vezo na železnici.

javna tajna press
anon-151541 sporočil: 2.144
[#1108165] 22.02.11 10:14
Odgovori   +    1
A je to slučajno podlaga za tisto famozno rešitev oz. dokapitalizacijo SŽ, o kateri smo se spraševali pred časom?
anon-187668 sporočil: 5.835
[#1108213] 22.02.11 10:31
Odgovori   +    9
V Novi Zelandiji so železnice privatizirali v celoti. Prodali so vse od tirov do lokomotiv in železniških postaj. Privatizacija je bila koristna, saj je celoten transportni sistem začel tekmovati. Potniški promet pa so sploh odpravili, ker je bil neekonomičen in zdaj opravljajo le turistične vožnje.

Tako je povedal Maurice McTigue nekdanji novozelandski minister za reforme v intervjuju za Finance leta 2007 in dodal, da imajo že 15 let presežek v plačilni bilanci.
anon-19718 sporočil: 3.853
[#1108268] 22.02.11 10:51
Odgovori   +    6
Kaj SO SŽ ? To je v bistvu 5 krakov ki sežejo vsak iz LJ v povprečju 100 km na različne strani. In na tem "gromozanskem" sistemu, ki je manjši kot marsikateri turistični vlakec v večjem mestu, "dela" 7.000 zaposlenih.
Najprej je to številko potrebno zmanjšati za 30%, iz SŽ vršti sindikalne lopove kot npr. Brdajs in Co.
V naslednjem koraku SŽ prodati najboljšemu ponudniku iz branže za gotovino ( in ne za kredite naših bank ).
In kar na enkrat bi bili davkoplačevalci rešeni te vreče brez dna.
anon-8048 sporočil: 317
[#1108277] 22.02.11 10:56
Odgovori   +    4
To pa ne. Minister Vlačič je vendar takoj po nastopu ministrovanja zaradi lažjega dela in večje zaupnosti med sodelavci prešel z vsemi kar na "TI". To je med drugim zelo olajšalo poznavanje problematike in ljudi, ki vodijo sistem železnic, pa tudi za nameščanje najbolj sposobnih kadrov na zahtevna delovna mesta v Ministrstvu za promet in v nadzornih svetih državnih podjetij. Ti strokovnjaki prav gotovo vedo, kako izpuliti čim več davkoplačevalskega denarja. Vse ostale "porabniške" strukture v teh podjetjih pa natanko vedo, kako ta denar uspešno porabiti (beri: oprati). Domače vzdušje na ministrstvu je tako bilo prvi cilj in pogoj za ažurno in predvsem zakonito delo. Škoda, da javnost o tem ni bolj seznanjena. Dečki to prakso pridno prenašajo na svoje podrejene in tako cela struktura ministrstva enotno diha. Celo predsednik Vlade je podlegel tej evforiji, temu prijateljskemu in zaupnemu vzdušju in je tudi sam lično vstopil v podjetje Slovenske železnice. Le kaj in kje se je zataknilo, da je šele po dobrih dveh letih ugotovil, da nekej na bo v redu? Predlagam ,da Vladi zaradi dolgotrajnih postopkov saniranja podjeta Slovenske železnice (ki so seveda objektivne narave, pa tudi kompleksne,.....), in da bi VLADA lahko uživala sadove svojega dela (morda tudi predstavila nesporne uspehe davkoplačevalcem ob naslednji volilni kampanji), da torej Vladi podaljšamo mandat za štiri (4) leta. In se ve, tudi ministru Vlačiču z ekipo.
anon-19197 sporočil: 1.094
[#1108288] 22.02.11 10:57
Odgovori   +    5
Pred novim letom smo slišali, da so SŽ že sanirane. Torej v tej "sanaciji" še osnovnih dilem niso razrešili. To kaže na nesposobnost ministrstva pri reševanju teh zadev. Če je zahtevek bil izpostavljen, bil pa je, če malo zavrtimo film nazaj, že pred meseci, bi ministrstvo moralo preveriti upravičenost tega zahtevka (to lahko naredi na podlagi dokumentacije iz preteklosti, lahko naredi revizijo) in že pred časom o tem odločiti. Vsekakor bi odločitev o pritrditvi temu zahtevku morala vsebovati vire iz katerih bo to plačano. Sedaj pa vidimo, da SŽ lahko z grožnjo insolventnosti izsiljujejo izplačilo tega zahtevka in ne puščajo prostora za racionalno odločanje o teh zadevah. S še kdo spomni, da se je "sanacija" začela pred dvemi leti, kaj je bilo do danes narejenega?
anon-8048 sporočil: 317
[#1108387] 22.02.11 11:37
Odgovori   +    5
Nekaj je hudo, res hudo narobe. Dejstva: V Luki Koper bi naj stavkali žerjavisti, ker se enormno povečuje pretovor blaga, torej tudi priložnost za železnice za prevoz. Železnice opremo imajo: glej prevzem kreditov s strani države za nakup žel. prevoznih sredstev. Tovorni promet je edina dejavnost na železnici, ki je država ne sme financirati (hvala EU). Minister izjavlja, da so železnice iz dobička tovornega prometa fiancirale infrastrukturo, kar naj bi zneslo 134 mio EUR. Ja, če je bil to dobiček iz poslovanja, ta pripada državi in je torej povsem prav, če je namesto v proračun bil porabljen za investicije v infrastrukturo. Vendar, kako torej sedaj naenkrat izguba in preteči stečaj?? SKLEP: potniški promet in vzdrževanje infrastrukture torej dobita bogato plačilo s strani države, oziroma, železnice so prazna vreča brez dna. Le kdo bi znal in zmogel stvari postaviti na pravo mesto. Sicer pa bi sanacija uspela v tistem trenutku, ko bi država gospodarske javne službe prevzela v upravljanje preko ministrstva za promet: se ve, tudi plače in vse ostalo. Pa da vidimo, oz., vsaj poskusimo.
anon-120904 sporočil: 227
[#1108426] 22.02.11 11:52
Odgovori   +    3
Upam. Čim prej tem boljše za državljane. Z njimi je nemogoče poslovati. Če razkrijem vse dopisovanje z njihovimi službami lahko izdam knjigo - čudo neviđeno. Z opico bi bolj razumno tvoril dialog. Da o cenah, hitrosti, komfortu, nevarnosti starih vlakov, čistoči ne govorim. Jupi!
1banka1 sporočil: 2.182
[#1108507] 22.02.11 12:28
Odgovori   +    7
Na ministrstvu razlogov za svojo določitev niso pojasnili.
Vam ga bom jaz:ni denarja,če damo vam pač ne bo za naše plače.
anon-170731 sporočil: 2.226
[#1108630] 22.02.11 13:37
Odgovori   +    4
Železnice v stečaj ne pa da životarijo na račun davkoplačevalskega denarja tako kot Mura ko je leta in leta prejemala državno pomoč premaknilo pa se ni nič.Šele ko bodo v stečaju bodo lahko odpuščali režijske delavce katere danes ščiti sindikat železnic.Kajti sedaj so presežni delavci ščiteni kot kočevski medvedi kar pomeni da jih ne moreje odpustiti.
anon-168749 sporočil: 1.495
[#1108665] 22.02.11 14:04
Odgovori   +    2
Pred koliko leti, je SŽ najela kredit,pod poroštvom države,za izplačalo Božičnico-13 Plačo ali kakor koli bodo ono že rekli ...?
Objavljeno:Z pomočjo države imajo doveljenih X minuas, od tega država krije 70%,stisnejo rep in imajo manjši minus in jim od 70% ostane in se duvajo : Smo prišparali..? !
anon-230072 sporočil: 37
[#1108734] 22.02.11 14:57 · odgovor na: anon-187668 (#1108213)
Odgovori   +    0
To pa ne bo držalo, vsaj tisti del o neprevozu potnikov.

Lahko potrdim, da še ljudi tudi prevažajo na rednih linijah in ne samo na turističnih vožnjah.
Auckland ima celo del lokalnega prevoza urejenega po železnici.
anon-198744 sporočil: 946
[#1108784] 22.02.11 15:28
Odgovori   +    0
...ker na trgu imajo pa prihodnost!

Strani: 1 2