To pa ne. Minister Vlačič je vendar takoj po nastopu ministrovanja
zaradi lažjega dela in večje zaupnosti med sodelavci prešel z vsemi
kar na "TI". To je med drugim zelo olajšalo poznavanje problematike
in ljudi, ki vodijo sistem železnic, pa tudi za nameščanje najbolj
sposobnih kadrov na zahtevna delovna mesta v Ministrstvu za promet
in v nadzornih svetih državnih podjetij. Ti strokovnjaki prav
gotovo vedo, kako izpuliti čim več davkoplačevalskega denarja. Vse
ostale "porabniške" strukture v teh podjetjih pa natanko vedo, kako
ta denar uspešno porabiti (beri: oprati). Domače vzdušje na
ministrstvu je tako bilo prvi cilj in pogoj za ažurno in predvsem
zakonito delo. Škoda, da javnost o tem ni bolj seznanjena. Dečki to
prakso pridno prenašajo na svoje podrejene in tako cela struktura
ministrstva enotno diha. Celo predsednik Vlade je podlegel tej
evforiji, temu prijateljskemu in zaupnemu vzdušju in je tudi sam
lično vstopil v podjetje Slovenske železnice. Le kaj in kje se je
zataknilo, da je šele po dobrih dveh letih ugotovil, da nekej na bo
v redu? Predlagam ,da Vladi zaradi dolgotrajnih postopkov saniranja
podjeta Slovenske železnice (ki so seveda objektivne narave, pa
tudi kompleksne,.....), in da bi VLADA lahko uživala sadove svojega
dela (morda tudi predstavila nesporne uspehe davkoplačevalcem ob
naslednji volilni kampanji), da torej Vladi podaljšamo mandat za
štiri (4) leta. In se ve, tudi ministru Vlačiču z ekipo.