Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-8048 sporočil: 317
To pa ne. Minister Vlačič je vendar takoj po nastopu ministrovanja zaradi lažjega dela in večje zaupnosti med sodelavci prešel z vsemi kar na "TI". To je med drugim zelo olajšalo poznavanje problematike in ljudi, ki vodijo sistem železnic, pa tudi za nameščanje najbolj sposobnih kadrov na zahtevna delovna mesta v Ministrstvu za promet in v nadzornih svetih državnih podjetij. Ti strokovnjaki prav gotovo vedo, kako izpuliti čim več davkoplačevalskega denarja. Vse ostale "porabniške" strukture v teh podjetjih pa natanko vedo, kako ta denar uspešno porabiti (beri: oprati). Domače vzdušje na ministrstvu je tako bilo prvi cilj in pogoj za ažurno in predvsem zakonito delo. Škoda, da javnost o tem ni bolj seznanjena. Dečki to prakso pridno prenašajo na svoje podrejene in tako cela struktura ministrstva enotno diha. Celo predsednik Vlade je podlegel tej evforiji, temu prijateljskemu in zaupnemu vzdušju in je tudi sam lično vstopil v podjetje Slovenske železnice. Le kaj in kje se je zataknilo, da je šele po dobrih dveh letih ugotovil, da nekej na bo v redu? Predlagam ,da Vladi zaradi dolgotrajnih postopkov saniranja podjeta Slovenske železnice (ki so seveda objektivne narave, pa tudi kompleksne,.....), in da bi VLADA lahko uživala sadove svojega dela (morda tudi predstavila nesporne uspehe davkoplačevalcem ob naslednji volilni kampanji), da torej Vladi podaljšamo mandat za štiri (4) leta. In se ve, tudi ministru Vlačiču z ekipo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen