Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-161432 sporočil: 290
Zadnja sprememba: anon-161432 15.04.2010 20:21
Tuji izvajalci pa se bodo pojavili samo, če bodo odseki dovolj veliki, da se jim splača privleči vso mehanizacijo in kadre. In ravno to bi morala biti naloga države. Čim daljši odseki, potem pa se naj naši "kartelisti" dogovarjajo kolikor hočejo.

In pri gradnji drugega tira ima država namen gradbene odseke razbiti na nekaj kolometrov ( 12 odsekov za 24 km proge), samo, da bo mir pred konkurenco. In potem pravojo, da nimajo pojma, kako se zoperstaviti "kartelom". Saj jih sami kreirajo.
Soršak je dejal, da je gradbeništvo globalno gledano najbolj skarteliziran sektor. In kdo sploh pravi, da bo po prihodov tujcev kaj boljše? Poglej kaj se je zgodilo Hrvatom, kjer gradijo skoraj samo tujci in kako sta EBRD in EID pogojevala nova posojila samo če razdrejo vse dosedanje pogodbe...kaj misliš zakaj?

www.finance.si/25989...o-avtocest

Jaz tudi tujcem ne verjamem nič...Avstrijci so edino kaki odtenek boljši od Italijanov - ti pa enega posla niso bili sposobni speljat do konca v Sloveniji, razni Graseti so spakirali sredi posla, ko je zmanjkalo denarja, Vidoniju so po odhodu morali plačat še 5 al celo 6 milijonov, katerih ni v nobenih gradbenih knjigah, samo zato da so delno poplačali podizvajalce in prišli sanirat "betonarno" ki so jo uporabljali tudi kot odlagališče gradbenih odpadkov in to v neposredni bližini kmetijskih zemljišč...okoljsko ministrstvo in mediji pa nič...aja seveda, so tujci, oni obvladajo!

Čist vsi so isti če mene vprašaš, to se da rešit edino z res strokovnim neodvisnim nadzorom, strokovno komisijo, ki bi pripravljala kvalitetne razpise, pa dobro zrihtano projektno dokumentacijo, kjer je čisto vse dodelano, da aneksi in posledično podražitve niso mogoče.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen