Zasebnost
34 min
Nadaljevanje modelne uspešnice
43 min
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
46 min
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
1 ura
Najbolj brani članki danes
3 ure
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 1
4 ure
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
4 ure
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
6 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
7 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
7 ur
Fantje igrajo monopoli 5
7 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
7 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
7 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
7 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
8 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
8 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 3
8 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
9 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-10899 sporočil: 76
[0628Vinar]
Učitelj v osnovni šoli dela povprečno 5 ur v šoli, 3 ure se mu priznajo za priprave doma, v razredu pa sta tudi po dva učitelja, Štrukelja pa bo pobralo od nadčloveških obremenitev.Pa saj nas bo vrag vzel.
Rad bi omenil, da so imeli razredi pred 50 leti po 40 učencev, danes jih je menda približno 20. Na razredni stopnji je bil za razred le en učitelj, danes menda 2. Včasih je pouk potekal v učilnicah z opremo še iz časov Avstroogrske, v šoli ni bilo centralnega ogrevanja, ni bilo delovnih zvezkov, danes menda brez njih ne gre, včasih v šoli ni bilo t.i. strokovnega teama, učitelji na razredni stopnji so bi samo s srednjo šolo, v šoli je bil en klavir, ena violina, en episkop, en diaprojektor, en radijski sprejemnik, en magnetofon, nekaj učil za pouk fizike in kemije, karte osvobajajoče Afrike so bile s pomočjo episkopa narejene v šoli v večernem času, posnetki glasbe B. Smetane so bili narejeni s snemanjem iz direktnih oddaj Radia Ljubljana prav tako v večernih urah, danes pa obstojajo CD in DVD, ki jih je možno kupiti z ustreznimi posnetki skladb. Ni bilo televizijskih sprejemnikov, v šoli ni bilo PC, ni bilo interneta. Učbeniki so veljali več let. Danes se spreminjajo učbeniki za matematiko, čeprav se od Euklida ta še ni spremenila. Danes je manj učencev in več učiteljev, manj otrok in več učbenikov, manj zaposlenih in več brezposelnih. Brez zamere. Odgovorni za šolstvo in prosveto pozabljajo na poslanstvo šole in je ta v preveliki meri postala "posel" nekaterih. Učenci pa imajo v precejšnji meri vprašljivo znanje, saj je premalo utrjevanja snovi. Menim, da se gleda predvsem količina in manj kvaliteta znanja. Pozabljanje na vzgojo učencev v učnem procesu ter na moralna in etična načela pa že ima odraz v vsakodnevnem življenju.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen