Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

philips sporočil: 6.715
[pobalin]
> [sonce1313]
> BEV očitno ne poznaš,

Mislim, da sem kar dovolj prebral o njih, da mi je slika približno jasna. So bistveno dražji in težji od enakovrednih avtomobilov z MNZ, zahtevajo manj delovne sile in več surovin (baterije), so še vedno subvencionirani in se pri večini populacije lahko napajajo samo iz TEŠ in NEK. Redki so balgoslovljeni kot ti, da imajo lastno hišo in dovolj denarja za investicijo v (na omrežje priključeno SE) in zmogljiv BEV, po morda kmalu še lastno baterijo za backup. To je privilegij premožnih, Clio pa je prevozno sredstvo za množice.

> za 300km dnevno (kolega dnevno službeno po celi SLO in lani in predlani po 100t km letno takorekoč brez polnjenja na javnih polnilnicah)

Daj, napiši, kaj počne tisti, ki dela 300 km na dan ali 100 kkm na leto, da bomo vedeli, koliko je takih. Se, tako kot velika provincialna ministra Počivalšek in nekoč Židan, vsak dan vozijo v službo 150 km daleč z osebnim avtomobilom? Ker ko se pogovarjamo o okoljski škodljivosti prometa, ne gre samo za emisije ampak za prevpraševanje vseh razvad, da pravica do vožnje po 300 km na dan ali 100 kkm na leto "pripada" vsakomur, ki si to lahko privošči. In da se pri tem ne da prav nič spremeniti.

> Reciklaža baterij je trenutno praktično 97%, kovina, aluminj, ostalo zmeljejo in nato ločijo vse sestavine. Sicer baterije zdržijo dva BEV ali kakšen MIO km, nato še kot hranilnik elektrike npr. v MSE.

Vir?!? Ime firme, naslov reciklažnega obrata, cena predelave, predstavitev delovanja, transparentnost poslovanja?!?!

Odslužene avtomobilske baterije so začeli preurejati v hranilnike zato, ker za avte niso več dovolj dobre (so upehane in zastarele) in zato, ker jih ne morejo rentabilno in neškodljivo predelati.

> ob 50t letnih km sem seveda imel diesla

Bingo, kako blazno pameten sem. :-P

> ko sem ga po 6m zopet vozil, sem mislil, da sem v traktorju.

In če bi ti takrat, ko si bil dizelski zelot poskušal dopovedati kaj takega, bi se prepirala tako kot zdaj. Ker ti poznaš eno samo absolutno resnico: tvojo trenutno. Kar je oportuno in kruta resničnost je, da največ služijo in (akobogda) davke plačujejo oportunisti, moralizatorji samo čepimo ob cesti in pametujemo.

> Nisem pa nič jezen in fouš kdo ga še ima, razen ko vozim za kakšnim z dimno zaveso.

Tako kot jaz nisem nič jezen in fovš BEVejevcem, razen ko se delajo pametne ob utemeljenih opažanjih, kdo kaj plačuje oziroma ne.
Dodati je treba da je obraba gum velik del onesenževanja zraka. In pri BEV je še večja kot pri klasičnih avtih.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(