Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[alek14]
>V zadnjih 24 urah je Slovenija za proizvodnjo kilovatne ure električne energije proizvedla 262 gramov ogljikovega dioksida. To pomeni, da bi električni avtomobili za kilometer vožnje proizvedli med 40 in 81 grami ogljikovega dioksida.

To je nerelevantno, ker pač BEV nihče (v zasebni lasti) ne polni v povprečju. Vsi brez izjem (tisti, ki plačujejo) ga polnijo ponoči. Ponoči lahko v SLO (v času remonta JE) CO2/kWh prileze do 900g. Običajno je ponoči okoli 400-500g (popravljam svoj eprejšnje cifre navzdol), če JEK obratuje. Visoke vrednosti so predvsem v hladnih dneh pozimi, če je vodostaj nizek in poleti, prav tako, če je vodostaj nizek.

Če vzamamo sedaj realno izmerjeno porabo za BMW i3, 25 kWh/100 km in recimo 450gCO2/kWh = 112 gCO2/km.
So ti že dejali da imaš neko posebno matematiko. Po podatkih "Electricity map" bi bila maksino možna emisija CO2 820 g/kWh pri izključno energiji proizvedeni v TE! In v račun jemati remont JE je oslarija, obratovalna zanesljivost je okoli 87% na podlagi njenih podatkov. In HE stalno dajejo nekaj energije, je še ni bilo suše, da bi vse stale, in delajo s 24 g CO2/kWh. Ti pa o 900 g/kWh. Podobne emisije veljajo naprimer tudi za Poljsko, Bosno, Nemčijo in so povzete po ICCP 2014. Lahko povepš, kako si za Sloveniske TE izračunal svojo vrednost nad 900?
In še enkaj, kar nekajkrat sem pogledal ElectricityMap in še nisem zasledil emisij tako visokih, kot jih ti prikazuješ. Pravzaprav se ne spomnim podatka krepko nad 300!
In še nekaj, elektrika proizvedena v Sloveniji se na tej mapi šteje v Slovenijo, ne glede na to, da so Hrvati 1/2 lastniki NE. Kar pa gre na Hrvaško se pa pokaže posebej, kakor tudi izvoz v Italijo in uvoz iz Avstrije.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen