5 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
9 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
9 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
10 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
10 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
11 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
13 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
14 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
14 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
14 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
14 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
15 ur
Utrip iz Gornje Radgone
17 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
18 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
22 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 14.12.2019 13:16
1. Kot voznik električnega avta sem pri ponudniku energije naročil "modro energijo", ki je dražja 0.1 cent po kWh, kar mi predstavlja 40 centov mesečnega stroška in ne rabim razmišljati o "miksu" v vtičnici. Uporabljam samo OVE.
2. Vse te študije so "nateg", ker ne upoštevajo izpuste CO2 (in druge) pri raziskavah nahajališč fosilnih goriv, črpanju, transportu energenta, naftovodih, tankerjih... potem rafinerija porabi 1,6 kWh za 1 liter bencina... potem cisterne, črpalke in nenazadnje čiščenje razlitij in drugih ekoloških katastrof. Pri elektriki se sevadea uporabi izpust celotnega cikla.
3. Dodajmo še stroške hrupa iz prometa? (po dr. Lepu 200 mio € letno v SLO).
4. CO2, kot pravi študija sploh ni pomemben, ker prašni delci v EU (uradno) letno pobijejo 430.000 ljudi. Pri električnih avtomobilih tega skoraj ni.
5. Veliko mojih kolegov ima električni avto in fotovoltaično elektrarno.V prihodnosti bo tega vedno več.
6. Življenska doba baterije 150.000 km ? Hahhahaha... TO je šele nateg. 1500 ciklov (da pade na 80% začetne je za recimo Hyundai Kono 600.000 km in po tem baterija ni neuporabna. Lahko se vozi še tolko. Ko nismo zadovoljni z kapaciteto baterije v avtu jo lahko TAKOJ prodamo lastnikom fotovoltaičnih elektrarn, za UPSe podjetij ali zauravnavanje stabilnosti omrežja....

Študija je slaba in nič ne pove :-( .

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen