Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Kako že pravijo, da zdravljena viroza traja en teden, če je ne zdraviš pa sedem dni... Tako so po točno enem tednu disfuncionalne oskrbe osrednje Slovenije z zdravili, dopolnili in kozmetično kramo, iz Lekarne Ljubljana danes sporočili, da so spet polno operativni, s svojo grosistično tohterfirmo vred. Ampak, glejte v kakšni nursultanski maniri...

Po trudapolnem tednu nesebičnega boja v gozdu in po herojski zmagi nad virusom (poteka samo še nekaj manjših bojev pri severni meji) je na krilih voljne državne agencije sta.si junaško priletel pred mojedeželno javnost vrhovnik Lekarne Ljubljana. Neusmiljeno izprašujočim novinarjem državne agencije je podal odkrit intervju, ki je v očitnem kontrastu z uradnim "sporočilom iz Lekarne Ljubljana",
Varnostni incident sicer preiskuje tudi policija. Več informacij zaradi poteka preiskave trenutno zato še ne morejo razkriti, so danes sporočili iz Lekarne Ljubljana.
in kaže na silno pronicljiv in duhovit um direktorja javnega zavoda, ki si upa povedati tudi kaj takega, o čemer bi zaradi poteka preiskave LL morda morala molčati.
Znano pa je, da je izsiljevalski računalniški virus zašifriral uporabniške datoteke. Ob tem po besedah Sedeja v napadu podatki strank niso bili ogroženi, saj se napadalci niso spuščali v vsebino datotek, ampak so te le zablokirali.
Z virusom je bila okužena tudi prva varnostna kopija informacijskega sistema zavoda v Ljubljani, druga kopija na skrivni lokaciji in z drugim informacijskim sistemom pa je ostala nedotaknjena, je pojasnil Sedej. V zadnjem tednu so tako lahko na novo rekonstruirali ves informacijski sistem in poskrbeli tudi za dodatno zaščito.
Odkupnine za dešifriranje datotek tako niso plačali. "Nismo se spuščali na raven izsiljevalskih poskusov," je dejal Sedej.
Sicer je bil okužen tudi informacijski sistem LL Grosist, ki je zaradi tega bil zaprt en teden. "Če bo vse po sreči, bo v torek začel redne dobave v lekarno," je napovedal Sedej. Ni pa bil napaden sistem Hiše Ljubhospic, neprofitnega zavoda, ki ni vezana na materialno poslovanje in deluje na drugem informacijskem sistemu.
Nematerialna škoda pri uporabnikih pa je brezmejna, je dejal Sedej, ki se zaveda, da je bilo s tem tudi zamajano zaupanje strank. Ocenil je sicer, da so bili občani tudi s pomočjo medijev ažurno, tekoče in korektno obveščeni. Ko je sam preverjal stanje na terenu v enoti pri polikliniki, ni zaznal negativnega odziva strank. "Ljudje so bili obveščeni in so razumeli. Mi pa smo poskrbeli za to, da so vsi dobili zdravila," je dejal direktor zavoda.
siol.net/novice/slov...iva-504649
Ljudje so bili ažurno obveščeni, so razumeli in ni bilo negativnega odziva, pa vendar je nematerialna škoda pri uporabnikih brezmejna!?! Je to nursultanščina? Mi kdo lahko priporoči kakšen lek za prve zametke shizofrenije?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen