Zasebnost

Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2778387] 07.06.19 14:17 · odgovor na: pobalin (#2778384)
Odgovori   +    0
Kadar se prepirata dva, se splača na zadevo pogledati iz zornega kota tretjega. Zato je nemški Handelsblatt kar v redu naslov za zgodbo o propadlemu združevanju FCA in Renaulta. Čeprav je med vrsticami čutiti čisto malo Schadenfreude, so se potrudili zgodbo napisati nevtralno. Navajajo celo izjavo moža z milanske poslovne šole, ki ocenjuje, da je bil ves posel pripravljen površno, ne upoštevajoč zapletene realne okoliščine. Poleg tega je glede na ambicije pri prihrankih malo verjetno, da v združenem konglomeratu ne bi zaprli kakšne evropske tovarne. Pobalin pa pravim, da ko se rešuje delovna mesta v patrijah, je kaj lahko na odstrelu tretja stran, npr. majhna, nemočna in strateško nepomembna država z nepomembnim mikro trgom. Morda je za Revoz dobro, da do te poroke ni prišlo...
Ganz anders fällt das Urteil von Giuseppe Berta von der Mailänder Wirtschaftsuniversität Bocconi aus: „Diese Hochzeit konnte nicht klappen, denn die Architektur der Fusion war nicht stabil und außerdem wollte der dritte Player, Nissan, eher eine lange Verlobungszeit“, sagte der Experte dem Handelsblatt. Dazu kämen handwerkliche Fehler: „Da wurde improvisiert, ohne Sinn fürs Detail, das war schlecht gemacht“, erklärte er. Die politischen Einschränkungen seien nicht bedacht worden.
Renault und Fiat Chrysler wollten die Kosten nach einem Zusammenschluss um jährlich fünf Milliarden Euro drücken, einen Betrag, der wahrscheinlich nicht ohne Werksschließungen möglich gewesen wäre. „Fiat und Renault sind in Europa in einem vergleichbaren Produktsegment unterwegs“, sagte Ferdinand Dudenhöffer, Automobilprofessor an der Universität Duisburg-Essen.
Fiat Chrysler hat vor allem ein Problem in Italien. Auch dem im vergangenen Sommer verstorbenen Konzernchef Sergio Marchionne war es nicht gelungen, Fiat auf dem Heimatmarkt zu sanieren. Während der USA-Markt vor allem mit der Marke Jeep gut läuft, sind die Fiat-Fabriken in Italien nur ungefähr zur Hälfte ausgelastet. 27 Produktionsstätten betreibt FCA im Stammland von der Kernmarke Fiat.
www.handelsblatt.com...28724.html

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(