Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Kadar se prepirata dva, se splača na zadevo pogledati iz zornega
kota tretjega. Zato je nemški Handelsblatt kar v redu naslov za
zgodbo o propadlemu združevanju FCA in Renaulta. Čeprav je med
vrsticami čutiti čisto malo Schadenfreude, so se potrudili zgodbo
napisati nevtralno. Navajajo celo izjavo moža z milanske poslovne
šole, ki ocenjuje, da je bil ves posel pripravljen površno, ne
upoštevajoč zapletene realne okoliščine. Poleg tega je glede na
ambicije pri prihrankih malo verjetno, da v združenem konglomeratu
ne bi zaprli kakšne evropske tovarne. Pobalin pa pravim, da ko se
rešuje delovna mesta v patrijah, je kaj lahko na odstrelu tretja
stran, npr. majhna, nemočna in strateško nepomembna država z
nepomembnim mikro trgom. Morda je za Revoz dobro, da do te poroke
ni prišlo...
Ganz anders fällt das Urteil von Giuseppe Berta von der Mailänder Wirtschaftsuniversität Bocconi aus: „Diese Hochzeit konnte nicht klappen, denn die Architektur der Fusion war nicht stabil und außerdem wollte der dritte Player, Nissan, eher eine lange Verlobungszeit“, sagte der Experte dem Handelsblatt. Dazu kämen handwerkliche Fehler: „Da wurde improvisiert, ohne Sinn fürs Detail, das war schlecht gemacht“, erklärte er. Die politischen Einschränkungen seien nicht bedacht worden.
Renault und Fiat Chrysler wollten die Kosten nach einem Zusammenschluss um jährlich fünf Milliarden Euro drücken, einen Betrag, der wahrscheinlich nicht ohne Werksschließungen möglich gewesen wäre. „Fiat und Renault sind in Europa in einem vergleichbaren Produktsegment unterwegs“, sagte Ferdinand Dudenhöffer, Automobilprofessor an der Universität Duisburg-Essen.
Fiat Chrysler hat vor allem ein Problem in Italien. Auch dem im vergangenen Sommer verstorbenen Konzernchef Sergio Marchionne war es nicht gelungen, Fiat auf dem Heimatmarkt zu sanieren. Während der USA-Markt vor allem mit der Marke Jeep gut läuft, sind die Fiat-Fabriken in Italien nur ungefähr zur Hälfte ausgelastet. 27 Produktionsstätten betreibt FCA im Stammland von der Kernmarke Fiat.
www.handelsblatt.com...28724.html
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(