Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-209516]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-209516]
> > > [MarijanMacek]
> > > >
V Italiji so cestninske postaje večinoma vhodno/izhodne, na začetku in koncu avtoceste. Ne pa na sredini štiripasovnice. Čelna cestninska postaja je samo na začetku velikega mesta, na primer Milano ali Rim, ko vstopate na mestno obvoznico. Avtocesto od Trsta (vzamete cestninski listek v Tržiču) do Rima lahko prevozite v enem kosu, ne da bi vmes plačevali cestnino na čelnih postajah vsakih 75 km. 650 km lahko prevozite brez ustavljanja. In ko pridete v Rim ali Milano, cestninsko postajo pričakujete, za razliko od Log-a, Dane, Bazare, Kozine, Torovo, Tepanje in ostalih krajev, za katere ne bi nikoli slišali, če ne bi Dars tam naredil štalce.
To, da so pri nas bile postavljene čelne cestninske postaje vsakih nekaj 10km je zasluga SLS in DARS ni imel pri tem kaj dosti. je pač moral sprejeti filozofijo, ki so jo uvajali posamezniki sedaj na državni ravni propadle stranke.

Italijanske AC poznam dobro na severnem delu, recimo med Gorizo in Frejuskim tunelom. In na njej je kar precej čelnih postaj, začenši kmalu po meji, no nato je mir do Milana, vendar imaš kar dve, vsako na svoji strani mesta. Pred Torinom plačaš cestnino na čelni postaji nato pa 3x še cestnino v višini okoli 1,30-1,50€. Nato do tunela še nekrat. Vse so čelne.In tudi v Franciji se jim ne izogneš, 2x se moraš ustavit tako rekoč sredi polja. Od Torina do Grenobla se moraš ustaviti nič manj kot 7x na razdalji 240 km, ne računajoč tunel. Takšna je resnična storija AC v tem delu sveta. In vendar nisem zasledil med 4 vožnjami v zadnjem času nobne nesreče. Ali kakor je rekel moj sin, Od Madžarske meje do Irkutska v Sibiriji ni bilo toliko nesreč kot od Ljubljane do Lendave. Pa je AC do Lendave neprimerno boljša od vsega, kar je videti vzhodno od Karpatov...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(