Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Je bil Boeing 737 max 8 pravilno certificiran?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2764886] 19.03.19 20:18 · odgovor na: (# 2764859)
[bc123a]
> [crt]
> Pilots trained for Boeing’s 737 Max airplane with “an iPad lesson for an hour”
>
> The FAA didn’t mark out MCAS in its documentation comparing the 737 Max 8 and the 737-800, meant to guide training for the Max, as a difference.
>
> Pilots have said they first became aware of the new flight system after the Lion Air crash, when the FAA ordered 737 Max manuals to be updated and Boeing issued information directing airlines to override procedures.
>
> qz.com/1574878/pilot...ad-lesson/
Ars technica ima odlicno dokumentirano zgodbo, ki tudi deloma pojasnjuje, zakaj so se v preiskavo ze vkljucili kriminalisti.... holy shit ! ... alzo, če jaz zdaj tole prav razumem, sem se zadnjič forum.finance.si/?m=...954&single zmotil, ker nisem verjel, so Američani takšni nori prasci, da bi zaradi večjega profita ljudi zavestno pošiljali v smrt, ti pa si se zmotil, ker takrat še sam nisi verjel, da si imel prav ...
arstechnica.com/info...es-safety/
Na kratko:
1) FAA je zaradi sparanja "deputizirala" vedno vec boeingovih inzenirjev, da so delali njeno delo. Ok, to je konflikt interesov, ampak to pocnejo ze desetletja.
2) FAA je opustila nadzor in management teh inzenirjevo, tako da so bili pod izjemnim pritiskom sefov, da naj certificirajo vprasljive tehnicne odlocitve
3) Inzenirji so sedaj ocitno pripravljeni pricati to that effect
4) Med drugim, to je razkril Seattle Times, je v dokumentaciji za certifikacijo Boeing navedel da je maksimalni vpliv na vertikalne stabilizatorje, ki ga lahko izvede neslavni MCAS, 0.6 stopinje, kar pomeni maksimalni odklon aviona 5 stopinj navzdol. Izkazalo se je, da ima koncna verzija aviona 4x vecji maksimalni odklon, kar pomeni da lahko MCAS nagne avion za 20 stopinj proti zemlji, kar je hudo drugace.
5) Boeing je MCAS dokumentiral kot za letenje nepomemben del, katerega odpoved kvecjemu poveca nelagodje potnikov, zato ga je lahko vezal na en edini senzor. Preiskovalci se strinjajo da je to absolutno norost, gre za sistem, ki je kriticnega pomena za letenje in bi moral biti tako klasificiran, kar pomeni da bi za certifikacijo rabil vec neodvisnih senzorjev.
6) DODATEK: ker se sistem ne deaktivira ko ga pilota s krmilno palico popravita, ampak se aktivira nazaj, to pomeni da je po 2 aktivacijah v najslabsem primeru obrnil avin ze za 40 stopinj proti zemlji, po treh 60, itd...
7) Indonezijska pilota sta se dobesedno borila z MCAS sistemom na zivljenje in smrt, vklopil se je 25 krat in 25 krat avion obrnil navzdol...
Tudi ce se izkaze da je bil vzrok etiopskega crasha cist nekaj drugega, je macek ze tako dalec iz vrece, da to zna imeti hude posledice za a) Boeing 2) zaupanje v FAA, ki ji implicitno verjamejo druge avtio agencije po svetu (tudi evropska), c) airworthiness prizemljenih 737MAX
Baje so brazilci edini ki so za prevzem certiifikacije zahtevali da se MCAS ze takoj na zacetku dokumentira v gradivih za pilote, evropsko agencijo pa je FAA dobesedno prisilila v strinjanje (morda so jim grozili da bodo ovirali certifikacije airbusov, ce ne sprejmejo certifikata 737, ki ga je izdala FAA).
P.S.: kot sem takrat napisal, bi vsaka druga firma na svetu zaradi takega nepojmljivega zločina lahko zaprla štacuno, ampak Američani so pač premočni in bodo z nekaj zaprtimi inženirji v Boeingu odšli v nove delovne zmage še močnejši, kot so sedaj ...
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen