Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja.
Bi se bolj ali manj strinjal.

..... da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
Ampak to nima nobene zveze z zaposlenimi na železnici. Investicije v infrastrukturo je stvar države in ne prevoznika in posledično nima nobene zveze s plačami na železnici. Sicer je pa v zadnjem letu bilo ukinjenih precej "nezavarovanih" (po logika zakona so zavarovani tudi z Andrejevim križem) prehodov. Je pa Dolenjska proga izrazit primer, saj je na njej 1/4 (110, ali 1/km) vseh nezavarovanih prehodov. In avtomatizacija za vsak nivojski prehod pomeni 400-500k€. Ukinjanje (združevanje) pa med krajani ni priljubljeno, se je že zgodilo da so samoiniciatino naredili prehod. Sicer pa so pisale Slovenske novice, www.slovenskenovice....vih-krizev da na državnih cestah leta 2019 ne bo več nezavarovanih nivojskih prehodov.

Sicer pa v vednost, komercialna dejavnost na SŽ (Tovorni promet) posluje pozitivno, celo potniški promet ima pozitivno bilanco, kar pa ni čuda, saj dobivajo precejšne subvencije s strani države. In nenazadnje, ponovno investirajo v vozna sredstva. Toliko o skrbi, da vse pokurijo za plače.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen