1 ura
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
4 ure
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
4 ure
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
5 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
5 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
6 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
7 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
8 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
9 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
9 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
9 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
9 ur
Utrip iz Gornje Radgone
12 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
12 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 3
13 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
17 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice
17 ur
Poletje je pred vrati: kje bo največ inšpektorjev, koga in kaj bodo pregledovali 1
17 ur
Koliko je pametna naša industrija in kako bo še pametnejša? (PRO)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[FIN-209516]
"Dejstvo je, da je večina infrastrukture prenatrpane predvsem v času prometnih konic, z dinamični cestninjenjem pa bi bilo mogoče zamaške odpraviti."
Seveda, ker bo cestnina cenejša, se bomo v službo bomo vozili ponoči, spali pa podnevi.
Ko bomo v avtocesti zaradi zastojev namesto ene ure vozili tri ure, pa nam bodo to izkušnjo tudi trojno zaračunali. Če nisi del rešitve, si del problema.
Inovativne ideje iz žerjavice Press.
Kakorkoli mi ob vseh teh birokratih z zelenimi idejami prvo pade na misel "no, za ene stvari je celo brexit dober", pa bi variabilne cestnine bile meni cisto v redu stvar, tako kot so tukaj na zguzvanem otoku variabilne cene vlakov in avtobusov.

Vecina ljudi zacne z delom med osmo in deseto. Od tega velik delez ob devetih. Ce bi uvedel cestnine okrog gospodarskih sredisc (ali potrojil ze obstojece) za usklajen cas prihoda od 8:30 do 9:00, bi cel kup nepotrebnezev spravil s ceste. Upam si rect da kakih 40% ljudi ki so takrat na cesti sploh ne gre v sluzbo, ampak so nadobudni posamezniki ki sami sebe radi prepricujejo, da imajo pomembne opravke.
Od onih ki grejo v sluzbo, bi jih pravtako precej preprical, da naj bodo tam ob 8h ali pa ob 10h. Ker jih precej lahko kako stvar postori prej, se vec pa je takih ki se prvo uro svaljkajo po zanje nepotrebnih briefingih in postankih pri kafe avtomatu.

Posledicno bi tisti ljudje, ki pac MORAJO biti tam ob 9:00, pred tem pa morda MORAJO se froca pustit v vrtcu ali soli, bili zelo veseli 5 evrov cestnine in manjse gnece.

Tukaj ne govorimo toliko o sloveniji kjer resnicne guzve ni, vecina pa v njej rada sedi da ima izgovor za zamujanje, ampak o zelo naseljenih gospodarskih srediscih kjer je guzva neizbezna, in ni vec kam dati dodatnih vpadnic. Pac 5 evrov cestnine ti mora biti ljubsa izbira od pol ure cepenja v avtomobilu in pritiskanja na sklopko.

Je pa to tudi vprasanje javnega dobrega in druzbenega konsenza - ceste so v velikanski meri postavljene in vzdrzevane javno, proracunsko - in ce imamo kot skupnost raje prometne zamaske, kot visoke cestnine ob 8h zjutraj, potem pac imejmo prometne zamaske. Tudi v UK skoraj polovica ljudstva hoce nacionalizacijo zeleznic in slovenske cene vozovnic, ker #human rights. Kaka bo realizacija, bomo pa videli.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen