čas vnosa: 19.10.18 12:06
Skratka DUTB plačuje nekaj kar ne potrebuje, agencija Pristop pa
"kasira" tiste storitve, ki bi jih v normalni državi komot in
uspešno, predvsem pa nekajkrat ceneje upravljala notranja PR
služba. Tak način bi v svetu bil sprejemljiv in normalen. V
Sloveniji govoriti o načinu in vplivu na slovensko medijsko
krajino, ki si ga je ustvarila dotična agencija pa je najmanj
neokusno (kot ta PR članek, ki naj bi pojasnil zakaj takšni znesku)
in PRovsko zavajujoč. Lastna hvala, da agencija ustvari več
prihodkov na tujih tržiščih kot na domačem pa je najmanj smešna.
Koliko v razvitih evropskih držav in tujih državnih institucija in
globalnih korporacij pa uporablja to agencijo( tuje tržišče zame
niso republike bivše države)?!? Ta agencija je vse preveč zlizana z
oblastniki te naše države, da ne bi dobivala tovrstnih spornih in
sumljivih odlično plačanih poslov in to je najverjetneje vsa
resnica..... s prelivanjem javnega denarja v zasebne žepe je nekaj
kar nam v tej državi ne uspe izkoreniniti in ni videti konca temu
početju. In vem ja... resnica boli