Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[FrRoSt]
> [Inside]
> Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
> Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
> Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
> Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
> Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.

Vse lepo in prav. :)

Kaj pa podvprašanje!? To je bistvo! :)
Sami skoraj nikakor. Brez podpore eu in npr. avstrije ki je pri zeleznici top ter zavezanosti drzave kot prioriteto je ureditev nemogoca. Ustavitev cestnega lobija, normalizacija javnih narocil, rastrganje kolektivne pogodbe SZ,...vse to so misije nemogoce dokler ne vidi drzava, kaj bi ji ureditev tega podrocja prinesla. Tako kot je sedaj vsak poskus premika proti modernizaciji naleti na blokado ali upocasnitev postopkov.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen