Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 08.07.2018 08:53
Car šering ni za primerjati z nekim solastništvom v smislu "nas 10 ima en avto in si ga delimo".

Car šering je blizje javnemu WCju. Včasih je simbolično za placat, toliko, da pokrijejo stroške.
Vcasih je za uporabnike zastonj in subvencionirano s strani recimo mesta, ker je mestu in prebivalcem v interesu, da ni mesto poscano.

Mesta s problemom parkirisc, z gnecami in prometnimi zamaski, s prekomerno onesnozenostjo...taka mesta se med drugim lahko odlocijo boriti proti temu tudi z avto šeringom in delno ga lahko tudi subvencionirjao.

Lahko pa uvedejo kaj drugega, recimo zaprejo mestno jedro za promet, uvedejo drage dovolilnice za vstop v mesto, nesramno podrazijo parkirnino ter povecajo stevilo redarjev z lisicami...sounds familiar?

Car šering se bo prijel, ker je v veliko mest preprosto preveč mučno imeti avto.

Pomembno je se, da se neha o tem govorit kot o car šeringu, ker to privlece na dan custva tipa "mojega bemweja ne delim z nikomer".

Tako kot uber ni car šering, ampak je taxi z appom, tako je tudi car šering pravzaprav samo Rent-A-Car z appom.

Nihce nic ne deli, vec jih učinkoviteje najema isto sredstvo/storitev.

Zaradi učinkovitosti (cene) pa se potem odpira dodaten trg, torej storitev se najema pogosteje in za vec različnih namenov. Vcasih si rental avto za en dan, danes ga lahko za skocit v trgovino.

Disrupcija na delu, v medijsko-oglasevalski industriji smo to ze oddelali.

Vcasih smo TV/radio/casopisi imeli monopol nad oglasnih prostorom (lastništvo avta/Rent-A-Car/taxi), ki je bil omejen in slabo scalable. S 500eur recimo nisi mogel nic.

Potem pridejo googli in facebooki (uber in car šer), ki omogočijo dostop do oglasov vsakomur z 10 eur, enostavneje, uvinkoviteje. Rezultat ni samo prevzem trga starim plejerjem, ampak predvsem izgradnja novega, tistega, ki prej ni obstajal, ker je bila meja za sodelovanje previsoka.

Nimas nekaj tisoc eur za svoj avto ali se ti ne ljubi ukvarjat z njim? Ni problema, se vedno se lahko vozis per partes in plačuješ per partes.

Tako da t.i. Car Šering ali bolje Rent-A-Car apps so po mojem here to stay.

Preveč problemov ljudi rešujejo, da se ne bi se naprej iskalo rešitev za probleme teh podjetij/konceptov.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen