Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Upniški dogovor na Agrokorju je potrjen, ZA 80 odstotkov!
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2721458] 05.07.18 09:39 · odgovor na: (# 2721446)
[menim]V Lidlu je podobno, dobra organizacija dela, gneč pred blagajnami sploh ni, saj se na zvočnike skoz in skoz sliši »Za vas odpiramo blagajno 3 ali 4 ali 5...« in zanimivo blagajno tudi odprejo. To sporočilo deluje psihološko, kupca nekako umiri, ker ve, da pred blagajno ne bo dolgo čakal in se vrti in vrti okrog polic in kupuje in kupuje.
> [FIN-311684]
> ... so npr. v novomeškem mercatorjevem skoraj praznem centru glavni problem kupci, ki jih skoraj ni. Zakaj jih ni?
Prekratki pulti in dolge vrste kupcev pred blagajno. Če bi imel Mercator podobne pulte, kot ga ima na primer Hofer, bi imel Mercator več kupcev. V Hoferju imajo dolg pult pred blagajno, opravek pri plačevanju blaga pa je hiter zaradi blagajničark, ki vedo, da kupec ne mara dolgo čakati.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen