Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 24.06.2018 19:54
Če se železničarjem uspe na trgu sfinancirati, "then be my guest".

Kontrola prometa se financira izključno iz preletnih taks. V primeru Slovenije je to lahko problematično, saj v primeru previsokih taks, lahko pilot samo trzne s krmilom, pa bo šlo mimo namesto prek Slovenije in takse ne bo. Tole mi je nekoč razlagal en njihov. Včasih je država videla, da dobro služijo in jim je celo pobrala (namesto namenila) del pogače. Potem je prišla EU, kjer to ni dovoljeno.
Prav tako ni dovoljeno zasebništvo. To so še posebej zaostrili po primeru s švicarskim (~privat) kontrolorjem in nesrečo med DHLom in ruskim potniškim letalom.

Pri večjih državah si letalske družbe težje privoščijo oblet in imajo kontrole lažji položaj na trgu pri cenah preletnih taks.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(