4 ure
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
9 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
11 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
11 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
11 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
12 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
13 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
14 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
14 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
14 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
14 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
15 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
16 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
16 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
17 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
20 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Veter se obrača proti tehnološkim velikanom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Veter se obrača proti tehnološkim velikanom
[#2704860] 29.03.18 07:59 · odgovor na: sopranos (#2704823)
Odgovori   +    2
[sopranos]
> Tretjic, po kaksni logiki je Tesla IT firma?!?

Mogoče po tisti, po kateri je Uber zgolj aplikacija in ne taxi podjetje, ki ima svojo aplikacijo? :)
Mogoce po logiki da se naslanjajo na Muskove sanje namesto da dobre prakse in izkusnje drugih proizvajalcev? Ocitno je Tesla resno zajebal z avtomatizacijo linije. Roboti namrec niso zastonj in ocitno je veliko dela tudi na zahodu, ki ga lahko clovek naredi ucinkoviteje.

techcrunch.com/2018/...lysts-say/

But while all that exotic capital might allow Tesla to remove 5 workers, it will then need to hire a skilled engineer to manage, programme and maintain robots for $100 an hour (our estimate of a robotic engineers’ hourly rate).

So the net labour saving may be only $50 per unit. Yet putting the automation into the plant seems to involve an apparent capital cost that’s $4,000 higher per unit of capacity than for a normal plant. If the product is built for 7 years, that’s over US$550 of additional depreciation per unit built. It’s hard to see an economic case even if somehow the Fremont Model 3 line can be made to work. So why exactly has Tesla taken this route? It’s unclear.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen