V Sloveniji je treba najprej pravilno zastaviti vsebine
Nacionalnega programa varstva okolja, pa Strategijo razvoja
trajnostne mobilnosti, pa strategijo in energetski koncept razvoja
- povsod se opirajo na uvajanje 100% uporabe avtomobilov z
električnimi motorji,nove elektrarne (na Savi, na Muri, itd..), pa
nobene učinkovite uvedbe prehoda na javna transportna sredstva, še
posebej ne razvijamo dovolj železniškega prometa - dokaz zahteve in
programi graditve novih cest, ne glede na optimizacijo železniškega
omrežja (tretja razvojna os, obvoznica za Škofljico zaradi prometa
z Dolenjske, itd.) Potem so pa mesta, kot Ljubljana, Celje, itd.
zabasana z avtomobili, česar se ne da več sanirati drugače, kot da
se jih zapre. Pa potem? Potem pa na vlake, avtobuse, v mestih pa
JPP, kolesa in peš - vendar mora biti temu prilagojen že urbanizem
naselij, kot beremo opise razvoja naselij drugje!!!