8 min
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
44 min
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
4 ure
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav
4 ure
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
4 ure
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
4 ure
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
6 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
6 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
12 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
13 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
15 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
15 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
16 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
17 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
18 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
18 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
19 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
19 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3
20 ur
Nad varnostna tveganja z jasnim in bolj sistematičnim pristopom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-182066 sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 22.07.2017 13:24
[rename]
Razlogi proti 2.tiru so razlicni.
Eni se ne strinjajo tehnolosko-projektantsko glede trase....tisti, ki se na to ne spoznamo, pa gledamo bilance Luke Koper, primerjamo 1,5 milijardno investicijo s cenami drugodd po svetu in se sprasujemo, kje je return of investment...
Tu gre za infrastrukturni projekt, ki bo služil še našim zanamcem. Ne gre samo za Luko, gre za SŽ, gre za ves logistični sektor, ki žvi od pretovora Luke Koper, gre tudi za potniški promet, ki ga bo morala Slovenija posodobiti, tudi s hitrimi vlaki, če noče ostati zabačen žep v evropskem prostoru. Ta investicija se bo povrnila v svoji življenski dobi mnogokrat. Ko že omenjaš primerjave cen drugod, se prej jaz bojim, da jo za zadnjo ceno ne bo mogoče zgraditi v obsegu kot je predvideno.

Treba bo spraviti tudi tovornjake iz AC. Če tega ne storimo, bomo morali razširiti AC, kar lahko stane enako kot 2. tir.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(