Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
da ne bo pomote, čestitke in vse najlepše želje z upanjem, da se da večino njihvega motorja patentirat in zaščitit do te mere, da bodo ratali najpomembnejša firma avtomobilskih elektro pogonov z miljardnimi letnimi dobički... ali pa vsaj prometi... ena taka, "Tesla avtomobilskih elektromotorjev"!

ampak, nekaj mi vseeno ne gre v glavo... celo zgdovino avtomobilizma se (predvsem pri kao zmogljivejših avtomobilih), ko vrag križa poskušajo izogibat nevzmetenim rotirajočim masam! oziroma, jih na vse pretege poskušajo zmanjšat.... od tod tudi pojav lahkih, litih in karbonskih felten, kot tudi magnezijevih, keramičnih in kaj vem še kakšnih zavornih diskov... oni so pa kar cel elektromotor (ki že po defaultu ni glih lahka zadeva) vtaknili direkt v kolo! takorekoč direktni "preformance oksimoron", tudi če pozabimo na ostale probleme, kot je eventuelna zahtevnost tesnenja i to, da taka konfiguracija pogona (štiri ločeni motorji, v vsakem kolesu po eden) rabi dokaj kompleksen sistem vektoriranja navora in regulacije različnih hitrosti vrtenja koles skozi ovinke (kar običajno mehansko "podelajo" diferenciali in polosovine)...

kakorkoli... iskreno pa upam, da se motim in da majo, kar se električnih vozil bližnje prihodnosti tiče, prav oni "next best thing after sliced bread"!
meni osebno bi bolj "sedla" produkcijska verzija Citroenovega hibrida na stisnjen zrak ampak... če je prihodnost neizogibno električna iskreno želim, da rata njim in ne komu drugemu!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen