Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
> Pobalin, hvališ se lahko samo, če se imaš s čim hvalit.

Oprosti, če generalna ali vsaj temeljita obnova 20-30 garnitur po vzoru tistih dveh, ki sem ju našel, ni vredna (samo)hvale tehnične službe in potniškega prometa (znamo, skrbimo za vas, obrnemo vsak cent...) pa res ne vem no. Se je res za hvalit samo takrat, ko spiskaš šenkanih XX-XXX MEUR za nove vlake ali pa ko s parnim hlaponom voziš turiste po "najlepši progi (na svetu)"? Menim, da si to zasluži razlago kakšnega polit-marketinškega psihologa, če že ne kar psihiatra.
Pobalin, jaz sem že napisal zakaj sem do obnavljanja straih vlakov skeptičen. Kljub obnovi ni vlak razen videza in klime (preiskušeno dobro) nič pridobil glede voznih lastnosti. Če motor nima moči pač temu ni pomoči, in ko deluje klima komaj leze navkreber.

> Lep primer 2TDK, ki bi ga nekateri modeli radi spremenili v vlečnico (funicular railway), pri čemer me čudi le to, da se skupina Doppelmayer/Garaventa nič ne oglasi, ko se jo po nemarnem navaja. Sama v programu nima nič primerljivega z idejami.

Da se oni nič ne oglasijo mi je jasno, kaj jih pa briga. Sploh če ne prodajajo nič takšnega in tudi poslovno ne bi mogli imeti nič zraven. Ni mi jasno, da se pri nas nihče ne oglasi in pokaže, kako naga in bosa je tista čudežna rešitev nekih deželnih korifej. Ko se bo pri nas začelo sproti razkrinkavati prazna gobezdanja, bomo lahko naredili korak naprej. Ampak to ne gre, ker je v samih vrhovih toliko vaških bleferjev in gobezdačev, da se človeku kar stemni.
Ampak naš izumitelj izumljenih stvari se sklicuje ravno na to firmo. Da pa se nihče od merodajnih ne oglasi je pa krivo stanje stroke. Tozadevne stroke v Sloveniji skorajda NI in potem lahko dr D naklada kolikor hoče. Iz privatne diskusije pa vem, da vlaka zadnjih 50 let ni videl.

Neverjetna je lahkotnost, s kakršno pri nas interesne klike ignorirajo ali povozijo strokovna vprašanja in pripombe, mediji pa piarovščino prepisujejo kot nekdaj socialistične traktate ali pa hujskajo in natolcujejo. Znanje ne velja nič, oziroma malo samo v primerih, ko je vpeto v oportune vprege. Zato se s projekti Magna in drugi tir, mogoče pa tudi z državnimi gozdovi dogaja to in tako.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(