Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[tone45]
Sem res šel pogledat opravljene revizije potniških vlakov in tukaj se postavlja vprašanje: KAj pomeni revizija na SLovenskih železnicah opravljena na vozilih. Torej se denar pobere in se vgradijo stari deli nazaj. Zaračuna pa kot, da so vgradili nove. To je sedaj moč razumeti iz izjav vodstva. Res neverjetno.
Neverjetno se mi zdi, da sva očitno brala različne stvari. To me čudi, ker sem dal linke. Najbrž si ti gledal neke druge vire. Tukaj je lepo opisano, kako generalna je bila obnova z modernizacijo:
www.sz-vit.si/modern...je-813/814
tukaj pa je malo manj natančno opisana "srednja revizija":
www.sz-vit.si/revizija-dmg-711
Škoda, da takih opisov in slik ni za vse garniture, ki naj bi jih revidirali, obnovili, modernizirali. To je gigantska napaka piara in marketinga SŽ, ker izpade, kot da so vse direktorske izjave o množici obnovljenih vlakov navadne laži. Sploh, če jih človek pogleda v luči velikih diskrepanc med trditvami, koliko vlakov bo čisto dovolj oziroma bistveno premalo za potrebe SŽ.

Sicer pa me je fasciniral podatek, da v SŽ temeljito obnovljena motorna garnitura stane 20% nove in ima precej podaljšano življenjsko dobo. To je upoštevanja vreden podatek. Ko se meri domačo dodano vrednost, je resda treba vedeti, koliko je stal uvoženi material, saj motorja in še marsičesa najbrž niso naredili doma, a vseeno... Sem zagovornik nakupovanja dobre robe, ki jo je potem treba skrbno vzdrževati in obnavljati, še posebno pri tako dragih stvareh kot so vlaki, ladje, nepremičnine. Povedano drugače: spoštljivo uporabljan in lepo vzdrževan 50 let star vlak je zame znak višje stopnje civiliziranosti kot skoraj nova top šit garnitura, ki pa je umazana in zanemarjena.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen