Izredno zanimivo je to barantanje in kalkuliranje. Kdor vsaj malo
pogleda poslovne prostore po Ljubljani vidi, da je veliko poslovnih
prostorov praznih ali pa so na robu profitabilnosti, saj so
blokirani z vsem živim. Če gledamo oddaljenost 1 km od tega
velikopoteznega projekta v Stožice vidimo, da nimajo dokončanega
projekta, ker je šlo že vse v franže. Torej trgovin ni. Pa poglejmo
računoco trgovin. Kdor hoče prodajat na takšni lokaciji večje
število artiklov bo naletel na blokado, ker ljudje morajo plačati
parkirnino in z tem je skupni strošek za nakup nekega izdelka
višji. Posledično temu se zmanjša prodaja in rezultat je manjši
prihodek. Z tem problemom se srečujejo vsi prodajalci v vseh
centrih po Sloveniji. Sočasno pa vsi kalkulirajo kako bodo vlekli
subvencije in nič drugo. Če gledamo število delavcev na teh
projetih je to samo obljuba, da bodo lahko vlekli subvncije na ta
račun. Če pa pogledmo globalno ta projekt je nesporno, da gre za
izrabo za polnjenje žepov preko provizij. Tukaj se naj raje
poslevtijo kako bodo uredili Avtobusno postajo in železniško
postajo skupaj in bodo lahko lokalni vlaki, lokalni avtobusi,
medkrajevni vlaki, medkrajevni avtobusi in mednarodni vlaki ter
avtobusi lahko za potnike omogočili hitrejše prestopanje iz enega
prevoznega sredstva na drugega. Kdor misli, da bodo ljudje šli
kupit robo na železniško postajo in pri tem še plačali parkirnino
se je zmotil, ker je dovolj nakupovalnih centrov okrog in je
omogočen dostop in brezplačno parkiranje. Zato vidim ta projekt kot
še eden izmed zgrešenih naložb.