Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
Se popolnoma strinjam z navedbami pisca članka v zaključku prispevka. Če gledamo globalni transportni sistem v svetu vidimo, da AMmeričani z svojim načinom blokiranja razvoja industrije se sedaj širi popolnoma drugače dostava izdelkov do potrošnika. Recimo opaža se, da Kitajska daje res Američanom možnost transporta njihovih izdelkov in tukaj pridemo do novega položaja. Izdelek z njihovo ceno in cena transporta je 10 x dražji. Zato je Kitajska začela popolnoma drugačno politiko in subvencionira poštne stortive samo za njihove izdelke. Dosegli so neverjente rezultate. Samo 14.11.2016 so dosegli prodajo več kot 10 miljard Dolarjev. Torej tukaj mora biti Slovenija prividna, da se ne ujame v lastno zanko. Zato bi morali študirati koliko bi lahko pokasirali od teh transporntih poti. Jaz si upam trditi, da bi lahko ta projekt prinesel modernizacijo gospodarstva in sočasno cenejša pot za dostavo novih delov, katere ne znamo še ali pa ne moremo proizvesti, da bi lahko naredili končni izdelek. Zato je pozitivno, da LUKA vlaga v modernizacijo pretovora kontejnerjev. Samo tukaj pa vidim nov problem in to je zadrževanje kontejnerjev v luki KOPER in slaba pretočnost proge do DIVAČE. Zato bi lahko takoj začeli z modernizacijo kontejnersih terminalov na križišču poti jug-sever, zahod-vzhod. To križišče pa je v Ljubljani Moste. Zraven pa še imamo AC povezavo. Zato bi sam šel že danes v smer kako čimprej spraviti polni kontejner iz LK in kako spraviti prazne kontejnerje v Luko KOPER z čim manj stroški. Sočasno pa je to ena izmed rešitev, da naši podjtniki ne bodo hodili kupovat delov za svojo proizvodnjo drugam in si dodatno še povečevali stroškov za izdelavo nekega izdelka. Zato se popolnoma strinjam z piscem članka in popolnoma pravilno navaja, da je potrebno raznim sleparjem in mešalcem iz levega v desni žep enostavno prepovedati opravljanje dejavnosti.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen