Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1126DXSXU sporočil: 273
Zadnja sprememba: 1126DXSXU 18.02.2017 15:20
Na prvem mestu bi bilo za razmisliti o samem obsegu projekta "2 tir".
Oblikovan je bil v kontekstu tega, da se bo od Divače speljalo še en tir neposredno do Trsta, kar sedaj pri Italijanih ni več aktualno, zato bo v perspektivi kmalu prišlo do ideje da se naredi neposredna povezava med Koprom in Trstom in še tako zagotovi večja pretočnost med Balkanskim in Apeninskim prostorom.

Projekt ima vključeno večino drage infrastrukture, ki jevpotrebna za dvotirno progo. Tudi in predvsem zato, ker naj bi po njem potekala tudi malenkost potniškega prometa.
Konvse skupaj seštejemo in pogledamo primarne cilje bi bilo veliko bolje če se po trasi "2 tira" naredi namensko dvotirno progo za tovorňi promet, sedaj obstoječo progo pa nameňi za potniški promet.

In se ta povezovalski zaplet reši enkrat za zmeraj.

Kdo bo investiral?

Najbolje tisti, ki bo vložil denar najceneje, še bolj pa je pomembno da bo to nekdo, ki bo potem svoje strateške povezave usmerjal preko Slovenije. Pri tem je zaslužek od prometa preko proge še najmanj pomemben, saj se običajno ob lukah vzpostavi veliko druge infrastrukture, storitev, ki daleč presegajo samo prometni vidik. Verjetno se da tu za Slovenijo največ doseči s partnesrtvom s Kitajci.

Nemci so tu glede interesov na nasprotni strani od Slovenije, saj jim je v neposrednem interesu, da se še naprej čimveč prometa iz Azije usmerja preko severnoevropskih luk, kjer je njihov Hamburg v ospredju. Njih ne moti transport Kitajske preko Hamburga, zato ne vem s kakšim legitimňim argumentom bi lahko nasprotovali povečanju krajše transportne poti skozi Koper/Jadran.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen