Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-264817 sporočil: 11
Le kdo je sproduciral ta članek. Dars? Telekom? Noben od njiju se v resnici ne ukvarja s cestninjenjem, oba bi pa na ta račun pokasirala še malo več.Svaka čast. Problem ni v cestninski tarifi, ki je itak med najvišjimi v regiji ampak in v nerazumlji (ali pač) politiki popustov, ljudeh, ki takšne neumnosti pripravljajo in vladi, ki o njih odloča!
Cestnina za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, ki vključuje davek na dodano vrednost, znaša za vozila prvega cestninskega razreda 0,257499 eura za kilometer prevozne razdalje in za vozila drugega cestninskega razreda 0,430815 eura za kilometer prevozne razdalje, objavljena pa je v uradnem listu Republike Slovenije www.uradni-list.si/1...?id=114424 . K tej cestninski tarifi imamo V RS še nerazumno lestvico popustov na ekološko »bolj« sprejemljiva vozila, ki skupaj s spornim cestninskim sistemom, ki že v osnovi protežira domače avtoprevoznike še posebej nagrajuje voznike, ki s tovrstnimi vozili uporabljajo sistem ABC in DARS kartico – oboji so v večini slovenski avtoprevozniki. Dodatne »ekološke« popuste najdete v Uradnem listu RS, št. 76/2013 z dne 13. 9. 2013 - Uredba o določitvi faktorjev prilagoditve višine cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Ta pravi da faktor prilagoditve višine cestnine za vozila emisijskega razreda EURO III znapa 0,80, za vozila emisijskega razreda EURO IV 0,63 in za vozila emisijskega razreda EURO V in več 0,55 glede na višino cestnine, določeno v sklepu, ki ureja višino cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Halo?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen