5 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
9 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
9 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
10 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
10 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
11 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
13 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
14 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
14 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
14 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
14 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
15 ur
Utrip iz Gornje Radgone
17 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
18 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
22 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Citroën C3: ponovno francoski, sproščen in udoben

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 09.11.2016 11:59
[Finance]
(medosna razdalja 254 centimetrov in širina 175 centimetrov sta ostali tako rekoč nespremenjeni),
ah joj.... avto je, če se prav spomnim 5cm daljši, 4cm nižji, 2 ali 3 cm širši in ima 8cm DALJŠO medosno razdaljo! in to po spominu, ker so podatke o tem objavili že ob predstavitvi enkart poleti...
šlampasto, šlampasto.... kako naj vam potem človek vrjame o čem drugem kar ste "strokovno ocenili" na predstavitveni vožnji, če pa 8 centimetrski prirastek medosne razdalje (kar dejansko vpliva tako na prostornost, kot tudi na vozne lastnosti) razglasite za "takorekoč nespremenjen"... in to na avtomobilu B segmenta! kar bi blo nekako tako, kot če bi Passatu medosno raztegnili za 15 cm ali Golfa povečali za 10, vi pa ne bi opazili... :)) ;).

drugač pa... na to koliko se avto nagiba v ovinkih (in je posledično "zoprn" za vozit po zavitih cestah) kvaliteta samih cest nima pretiranega vpliva... avto se pač nagne kolikor se nagne glede na nastavitve podvozja in ne glede na "luknjavost ceste".... zato je dobro, če drži to kar ste napisali! luknje po naših cestah pa bodo pokazale to, koliko je dejansko udoben KLJUB temu, da se v ovinkih ne nagiba kot "čoln na valovih"!
drugač pa je EVO magazine, ki "slavi" eno drugo avtombilsko "filozofijo" o njegovih voznih lastnostih napisal tole:

"What's really impressive is the C3's ability to filter out road noise and surface imperfections, while retaining good damping control of bigger body movements and staying quite flat when cornering. This combination of suppleness and precision makes it easy to maintain quick progress on poor roads, while staying relaxed in your comfortable, supportive seat and gaining a good view of the road from a driving position not much lower than a crossover's"

v pluse pa navedel tole:
"Looks interesting, handles well, rides beautifully, illustrates the pointlessness of the premium obsession"

kar je v bistvu JAKO pohvalno! še sploh za Citroena... :).
če pa vprašate mene bodo prodaji tega novega Citroenčka škodle dve stvari... prva, ki pred 10-25 leti ni predstavljala tako veikega problema: obupni, zastareli in nenatančni 5 stopenjski ročni menjalniki (in posledična odsotnost 6 stopenjskih)
in druga, vseprisotnost trde, neugledne plastike po celi kabini (konkurenca je že, še posebe pa BO, s svojimi prihajajočimi modeli naredila korak naprej tudi pri vozilih B segmenta)!
na dolgi rok pa jih bo teplo še dejstvo, da zdaj že kar "priletna" PF1 platforma na kateri so ga naredili, ni primerna za hibridne in EV tehnologije... zato bo ta C3 ali zelo "kratkega veka" ali pa obsojen na "prodajno margino", ko bodo v par letih hibridi in EV modeli "must have" tudi v tem segmentu...
škoda, ker avtek je prava "osvežitev" v sivilu B segmentnih dolgočasnežev...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen