12 min
Šef nemške opozicije za brexit krivi Angelo Merkel
13 min
Večinski delež Panvite prevzeli Hrvati
48 min
Hrvaški PPD lani s 30,4 milijona evri dobička, dobro petino manj kot leto prej
52 min
Marca v Nemčiji upad novih naročil, a po panogah so razlike
1 ura
Jasen in bolj sistematičen pristop k obravnavi varnostnih tveganj
2 uri
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
2 uri
Danes avkcija zakladnih menic
2 uri
Bančni dobički še vedno letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
3 ure
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
3 ure
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
4 ure
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
4 ure
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
4 ure
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
5 ur
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
6 ur
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
7 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
7 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
9 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
9 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
15 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
Drugi tir bi sicer potrebovali, vendar ne tako nujno kot določene posodobitve na ostalem želežniškem omrežju v Sloveniji. Zastoji in poslovni stroški ne nastajajo v Divači temveč predvsem znotraj države na določenih delih tirov ali vozlišč, in te stvari bi bilo potrebno uredit preden se sploh zakoplje prva lopata na drugem tiru. Ureditev križišča pri pivovarni Union in ureditv proge med Celjem in Mariborom je predpogoj da bo drugi tir lahko normalno funkcioniral. Samo o teh stvareh navijači za drugi tir nič ne govorijo ker vidijo svoj interes predvsem v zaslužkih od neskončnega vlivanja betona in provizij od prodaje projektno predvidene opreme, ki morda ne bo sploh nikoli uporabljena, bo pa kupljena in vgrajena ker je projektno predvidena.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen