Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Breiva]
> [bacco979]
> Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
>
> Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.

Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.

A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.
ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen