Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Suzukijev pogled na moderne križance

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618147] 23.09.16 14:56 · odgovor na: anon-18645 (#2618069)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-20668 23.09.2016 14:58
[cenestupar]
Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja.
Tukaj bi bilo spet treba vedeti veliko več kot le pavšalne ugotovitve. Najprej spet to, kaj vse so klasificirali kot SUV.
Sicer je pa tako: SUV imajo nekatere slabosti, kot slabša vodljivost, težje ustavljanje in seveda prej ga lahko prevrneš. Slednje pa je kritično predvsem v kombinaciji z nepripenjanjem pasu(*) + ameriški stil vožnje z vedno spuščeno šipo - v tem primeru se prevračanje konča tako, da te vrže ven iz avta in se težko poškoduješ ali ubiješ, s pripetim pasom se morda še poškodoval ne bi.
Poleg tega je v Ameriki na cesti precej več pravih velikih SUVov in njihovih bratov fullsize pickupov in se statistično nekoliko izenači v primeru trka dveh vozil. V Evropi si pa s pravim SUVom ponavadi z naskokom največji in najtežji na cesti (razen v primerjavi z velikimi šleperji seveda).


*Ne poznam točnih podatkov, ampak se mi zdi da se Američani precej pogosteje vozijo nepripeti. Ponekod pripenjanje sploh ni zakonsko obvezno, ali pa te policaj zgolj zaradi ne-pripetosti sploh ne sme ustaviti, razen če ne narediš zraven kakega drugega prekrška (temu rečejo "secondary enforcement").
So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo.
Ja, če moraš imeti glanc novega. Če si zadovoljen s starejšim rabljenim, čisto spodobnega dobiš že za štirimestno cifro :)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(