Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Lepa in divja, končno prava Alfa Romeo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.922
[Avto] Tema: Lepa in divja, končno prava Alfa Romeo
[#2616915] 16.09.16 13:06 · odgovor na: drugmirko (#2616903)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!

> [MarijanMacek]
> Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
> Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
> ...nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
> Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
ja... najprej, Alfa je, kot je že nekdo pred mano rekel, znamka s kultno zgodovino, ki sega dolga destletja pred čas, ko je postala sinonim za nezanesljivost... znamka, ki je skozi svoj obstoj premikala meje v tehnoloških pogledih, športu, dizajnu itd... zaradi tega ni in nikoli ne bo samo "prevozno sredstvo". in zato bo vedno vzbujala več "emocij" in "spoštovanja", ker se v razvoj in oblikovanje in izdelavo njenih modelov vendarle vlaga malo več truda, kot v kakšen "aparat", "house apliance" ali "napravo" katere edini namen je da je "zanesljiva in uporabna".... in pri tejle novi Giulia so se zgleda končno spet potrudili na način, ki jih je skozi zgodovino naredil za kultno znamko! in to prav s "kriteriji", ki jih naštevaš zgoraj oziroma, s tehničnim zananjem in tehnološko rafiniranostjo potrebnima, da te "kriteriji" "opravljajo svojo funkcijo" kot "uglašena celota"...

nadalje... ker ravno sam omenjaš in stopnjuješ "neumnost", argumentiraš jo pa z "nepotrebnostjo zmogljivih vozil" in "prehitro vožnjo" skozi slogan "hitrost ubija"... žal je pa ravno obratno! ne ubija hitrost... če bi to držalo bi ljudje v letalih in na hitrih vlakih množično umirali kot muhe ;)! ubija pa NEUMNOST! in to žal in tudi pogosteje pri nizkih hitrostih! je pa res, da neumnost lažje in z večjo "kolateralno škodo" ubija pri velikih hitrostih.... vendar, "vzrok" je vendarle neumnost, "hitrost" je samo "pomagalo". "varovalka" pa nikakor ni "dekret" ali "regulativna omejitev" (ker bodo ljudje -kot je pokazalaa recimo "prohibicija"- vedno našli "obvod"), temveč tisto kar ti je v svojem odgovoru opisal najobij.... ZDRAVA PAMET!

posledično se čudiš "smislu" izdelovanja tako zmogljivih vozil, kot je testirana Alfa, saj se po celem svetu sme vozit le 130-140 km/h.... prav, kredibilen argument. ampak... stvar lahko pogledaš tudi drugače: avto, ki je koncipiran in razvit za to, da se (s sposobnim voznikom) varno pelje 200+ km/h, je pri "zakonsko dovoljenih" hitrostih neprimerno bolj udoben, manj utrujajoč, predvsem pa bolj varen od avtomobila, kateremu "zakonsko dovoljena hitrost" predstavlja "skrajno mejo zmogljivosti"! in takih je, skupaj s svojimi povprečnimi in "nedeljskimi" vozniki, vsak dan, v vsakem trenutku, na cesti veliko več, kot pa bo "510 konjskih" Giulij sploh narejenih... ;)
na kakšen način kdo "zdravi" svoje komplekse in frustracije pa ima bolj malo opravit z avtom in njegovimi zmogljivostmi... načini, metode in "področja" za te rabote so popolnoma "proizvoljni" in ni vrag, da se bo našlo pacientov, ki jih bodo "izživljali" tudi preko takšnega avtomobila.... :(

in da... "štirivratno limuzino", še posebej takšno kot je testirana vezija Giulie, lahko z lahkoto in velikim veseljem voziš po dirkališču.... za hobi, "gušt" ali veselje! v bistvu, iz teh razlogov lahko po dirkališču voziš kar koli... tudi Jugota ali Trabanta! in če Bog že mora komu "pomagat", naj pomaga tistim, ki (z Jugotom ali Giulio Quadrifoglio) tega ne počnejo na dirkališču temveč na cesti, v normalnem prometu. takim na Bog pomaga najt "zdravo pamet"!

se opravičujem, če sem s čim od zapisanega zvenel pokrovteljsko ali celo žaljivo... to ni bil moj namen. tudi sam spadam med voznike, ki zelo redko vozijo več kot 10% nad dovoljeno hitrostjo. tudi nisem kupec oziroma, mi takšni avtomobili ne predstavljajo "mokrih sanj" (lastim si C2 s 75 konji). vseeno pa mislim, da "sveta" ne gre gledat na tako "dismisiven" način, kot si se ti "lotil" tega testa in "obstoja" testiranega avtomobila....
... ja, in koliko emocij in spoštovanja bo vzbujala Giulia, ko bo "rjovela" z električnim motorjem ...

P.S.: ekološko osveščenim bodo namontirali zvočnike, da bodo vedeli, v čem je (tudi) finta avtomobilov ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen