Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Statistika zavaja, na slovenske ceste prihaja invazija električnih avtov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2612527] 20.08.16 09:54 · odgovor na: (# 2612516)
[1357]Nikogar od omenjenih, tudi Zornika nisem hotel dajati v nič. Hotel sem samo opozoriti, da so nekateri očitno veliko manj uspešni pri širitvi posla kot Akrapovič. Vzroki za to so lahko zelo različni, objektivni in subjektivni in se v to nimam namena spuščati. V debato sem se spustil zaradi tvojega predloga, da naj Ekosklad podpre posle Metrona.
Zornik je bil v karbonu to kar je Akrapović pri avspuhih za dirkalne motocikle in avtomobile. Zornik je bil 30 let nazaj prvi ki je imel avtoklav za proizvodnji večjih kosov iz karbona in bil dobavitelj Porsche motorsporta ( spojlerji, havbe, ; vse iz karbona, McLarna; program F1, Aprilie in Cagive ( posode za gorivo, aerodinamični oklepi, kolesni obroči).
Krpan je skoraj sosed od Tajfuna in se podobno kot Tajfun ukvarja z kmetisko mehanizacijo.Aha, Vitli Krpan. To je res druga, precej večja zgodba od biciklov. :-)
Justin ima večino proizvodnje za ozko namenske potrebe; tekmovalna plovila ( RC44) in reševalna in policiska plovila.Za njegovo lastno proizvodnjo nisem vedel. Mislil sem, da je on dizajner, izdelujejo pa drugi. Pa tudi, če je tako, je predvsem važno, da posel vsem teče, da imajo ugled, konkurenčnosti, naročila in plačila.
Vsem naštetim je pa skupno...Tako.
vse te stvari so zrasle na domačih "zeljnikih" in se pri večini zgoraj omenjenih tudi tehnološko nagrajujejo kar je pa največja garancija da bodo delovna mesta še naprej ostala v Sloveniji.
Ko si omenjal TPV in IMV na začetku sta bili to kleparska in ključavničarska delavnica, ki pa sta se obe razvili skozi desetletja v velike industriske komplekse. Ravno obratno se je pa dogajalo z TAM-om, vzrok pa ravno v tem da TAM praktično ni imel lastnega razvoja in je bil odvisen od licenc in tretjerazrednih trgov ( kamor niso hoteli prodajati lastniki licenc direktno sami so ta tržišča prepustili Tamu.Hja, nisem prepričan, da je imel IMV kaj bistveno boljši razvoj od TAMa. Česa le - prikolic? Oba sta izhajala iz licenc in jih po svojih močeh nadgrajevala. Nekaj podobnega je počel tudi Tomos. Kolikor vem, je TAM največji razvojni korak naredil s tistim vojaškim tovornjakom, ki ga SV še zdaj v uporablja, IMV je pa za vojsko izdelal prototip nekakšnega džipa, ampak takrat je SFRJ že malo razpadala in s projektom ni bilo nič. Ne pozabi, tudi za IMV je bil prvi cilj YU trg. Z gledišča Renaulta je šlo za konkuriranje Fiatu-Zastavi (tudi Citroenu-Tomosu in za tržni delež na nenasitnem 20+ milijonskem trgu). Zdi se mi, je to ozko tržno usmerjenost pomagal spremeniti Levičnik, ki je z "megalomansko" investicijo v širitev IMV firmo sicer spravil v težave, je pa mogoče prav s tem Renault, ki ni hotel izgubiti lepega položaja v SFRJ, nekako prisilil, da začne avtomobile iz Novega mesta odkupovati za francoski in potem še druge trge. Take štorije so same po sebi dovolj fascinantne, da ne rabijo mitologije, vendar se kljub temu večino tega raje mitologizira ali ignorira, kot da bi beležili realnost in se učili iz nje.
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(