Čeprav je tema stara je še vedno aktualna. Čas je pokazal, da ta
investitor v drugi tir hoče imeti tudi možnost transporta po tej
progi. Če računamo vidimo, da se vsi zavzemajo za transport
kontejnerjev, katere lahko z neko ladjo pripelješ čimveč do neke
druge točke v eni vožnji. Etukaj pa je glavni problem pri nas, ko
bi radi še zraven postopači zaslužili in izsiljevali. Če gledamo
globalno bi bilo dobro to podpreti in omogčiti čimvečjo količino
kontejnerjev v eni vožnji in sočasno omogočiti še dva zaledna
terminala, katera že obstojata samo se jih malo posodobi in imamo
rešen problem za nekaj časa. Sočasno pa se omogoči izgradnja
drugega tira in tako se reši prometna politika LUKE Koper.
Sedaj pa imamo stanje, da bi radi denar, katerega bi v LUKI
nadzirali in tistemu, ki jim da denar pa bi mu prepovedali
upravljanje z njim. Kdor misli razvijati takšno ekonomijo je škoda,
da se razglaša za menežerja. Čista BALKANSKA POSLA.