Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
Dober prispevek.

Slovenija bi morala izpostaviti transport in energetiko med glavnimi strateškimi usmetitvami.

Drugi tir in elektrarne na srednji Savi.

Elektrarne na srednji savi so iz seznama želja (SID banke) izpuhtele. :)

Drugi tir:
In kateri infrastrukturni projekti v Sloveniji bi bili najustreznejši? Glede na pravila sklada EFSI in glede na zrelost projekta naj bi bila na področju prometne infrastrukture najustreznejša gradnja drugega tira Divača-Koper, še vedno pravijo na ministrstvu za infrastrukturo, čeprav so ta projekt v EU enkrat že zavrnili, ker naj ne bi bil dovolj zrel. Na ministrstvu so medtem naredili nekaj sprememb, da bi se drugi tir bolje prilegal pogojem mehanizma EFSI. Konec marca so ustanovili projektno podjetje 2TDK, ki je za zdaj v stoodstotni lasti države, pozneje pa naj bi ga dokapitaliziral zasebni partner. Podjetje naj bi zgradilo drugi tir Divača-Koper in zanj dobilo tudi koncesijo za vsaj 30 let. V paketu naj bi dobilo tudi koncesijo za gradnjo in upravljanje tretjega pomola v Luki Koper. Ta drugi del paketa ni doživel toplega sprejema v Luki Koper, kjer so prepričani, da njihova koncesija zajema tudi tretji pomol in da ga bodo zgradili sami, ko ga bodo pač potrebovali.
S tako miselnostjo ne bomo prišli NIKAMOR. Vse ne z/moremo sami. Bi pa seveda radi.

*Radi bi seveda, da bi to drugi zmogli. Nam to ni treba. Nam bi to samo koristilo. Mi delamo dobro in odlično. :)

Luka koper mora razumeti, da mora tudi sofinancirati drugi tir. In spustiti notri tudi konkurenco, ki bo tudi pomagala sofinancirala drugi tir.

Če te miselnosti ne razumete, potem je brezpredmetno, da se sploh še pogovarjamo/te o drugem tiru.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen