Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-93129 sporočil: 2.117
[abohte]

Mora pa prodajalka prodati zelo veliko dek poli salame, da pokrije slabe poslovne odločitve vodstva, ker pazi, večina potrošnikov, saj kolikor je meni znano, ocenjuje Mercator zelo pozitivno glede na nakupovalno izkušnjo, ki jo imajo v njihovih trgovinah (povsem drugače pa je ocena Mercatorjeve cenovne politike).
To o pozitivni potrošniški izkušnji je pa hudo mimo od dejanskega stanja. Od vozičkov, ki stalno in skoraj vsi zavijajo v desno, prenatrpanih prehodih med policami z razno dodatno ponudbo, da se niti dva ne moreta srečati kadar za povrhu ni dodatnih vozičkov osebja, ki polni police, do artiklov, ki včasih so, potem pa jih nekaj časa ni, ali pa osnovnih artiklov, ki jih pozabijo pravočasno naročiti, do skreganih prodajalk na salamah, zaradi katerih ne strežejo kupcev, ampak si nagajajo ali streljajo z očmi. To je dejansko stanje in se strinjam, da zaradi slabega vodstva, ki se namesto z opravljanjem svojega osnovnega dela, ukvarja s prirejanjem in izbiranjem takih podatkov, ki olepšajo stanje v poročilih. Nasrkajo pa prodajalke in kupci. Taka je moja dejanska porabniška izkušnja kupca v Mercatorju.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(