Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako se bo mali VW branil napada iz Novega mesta

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 23.02.16 07:37
Zadeva se mi zdi precej hecna: tale malček je idealen za smukanje po mestu, a zakaj potem rabi imeti končno hitrost 185 km/h?

Nekateri pravijo, da se privija turbine na bencinske motorje, ker zaradi zahtev "ekoteroristov" klasični atmosferski motorji več ne dosegajo popolnoma nerealnih zahtev, z zadušitvijo motorja, ki bi zahtevam (vsaj na papirju, kot so to pokazala nedavna razkritja), pa bencinski motorji brez turbine več nikamor ne gredo. Najlepši primer, kako so "ekoterorosti" zamorili motor, so navedbe največje dovoljene vlečne moči (potreben podatek za vleko prikolice), kjer isti novi avtomobili, ki so včasih lahko brez zadržkov po uradnih podatkih potegnili prikolico teže 1500kg in več, danes (celo z turbino) ne smejo preseči teže prikolice 1200kg, brez turbine pa celo ne smejo vleči več kot 700kg težke prikolice. To je enostavno noro!

Pri navajanju porabe (primer poraba BMW v sosednjem članku...) pa še podatek, kako so to novinarji delali desetletja nazaj: z neodvisno meritvijo porabe na testu samem. Vzame sicer več časa, a je podatek tako veliko bolj realen.

Opažam, da se je splošno uveljavilo navajanje porabe z številkami, prepisanimi iz katalogov ali celo z zaslona računalnika v avtomobilu. Oboje je lahko realno ali pa ne - da skoraj v nobenem primeru to ni, so dokazali že pri skoraj vseh znamkah, tudi VW. Tudi BMW-jeva petica hibrid ima na papirju 3 litrsko porabo, ko se je pa novinar z njo zapeljal malo naokoli, pa je bila poraba kar dvomestna številka - skratka, nateg za eno veliko tožbo zaradi zavajanja kupcev.

Torej, ko se gre testirati avto, naj si novinar vzame vsaj toliko časa, da naredi neodvisno meritev porabe, saj bodo tako navedbe v članku veliko bolj verodostojne.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen