Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
čas vnosa: 22.01.16 15:36
[Korazijan]
Samo 2 možnosti sta: ali primerjava ni prava, ali pa bi morala Luka graditi tudi drugi tir
Sam sem pred nekaj časa debatiral z Kitajsko delegacijo o nekih zadevah v zvezi transporta in smo ugotovili, da je strošek prevoza predrag za Srednjo Europo preko Milana. Sam trdim in mislim, da je edino pravilno, da se v ta projekt ne spusti posotpačev iz Slovenskih železnic, ker bodo potem projekt tako podražili kot je napisal predhodnik. Če gledamo ekonomijo na Kitajskem, kjer ipodjetnike subvencionira država v obliki brezplačene poštnine in je posledično to pozitivno za tega podjetnika, ker lahko izrabi globalno komunikacijo in potrošnika, kateri dobi izdelek po isti ceni, kot bi ga recimo kupil na Kitajskem. Poglejmo samo reklame na vašem portalu in bomo videli, da se Kitajskim podjetnikom splača financirati izgradnja drugega tira. Sočasno pa bi imeli strateško točko lahko v Ljubljani v kontejnerskem termilalu, kateri bi bil lahko izredno dobra izhodiščna točka za pošiljanje majhnih pošiljk do končnih uporabnikov. Sočasno pa bi vzporedno lahko gradili proizvodnjo določenih artiklov, kateri so specifični za naše tehnične raznemre ( ne bom v detajl).

Tukaj moramo biti pošteni, da pri miljon kosih lahko ustvariš neki dobiček. Pri mali količini pa ne. Tako je tudi z financiranjem, saj nebo nek ekonomist z zdravo kmečko pametjo spustil zraven nekoga, ki bo samo kradel iz skupne vsote in posledično povečeval strošek izgradnje tega tira. To se lepo vidi v primeru ustanovitve nekega podjetja, ki bi vodila posle izgradnje. V tem podjetju pa bi bili spet tisti, ki sedaj vrtajo v Slovenski proračun luknje.

Ko smo delali izračue je izredno pametno podrpeti vodstvo LUKE Koper, da se pristopi k izgradnji drugega tira in tretjega pomola tako, da se omogoči pristanek večjih ladij in možnost transporta tovora v kontejnerjih da se preusmeri potem v manjše pošiljke, katere so naročili potrošniki in podjetja ali podjetniki. Tukaj bi lahko potem železnica spet imela delo za nedoločen čas in bi bili vsi zadovoljni.

Kdor pa misli, da bo držal samo mašinco pri vrtanjo v vreče in kradel denar pa je iluzorno priačkovati, da bomo šli naprej.

Zato je predhodni sogovornik lepo napisal primerjavo in je še kako resnična. Kopa delamo izračune razvoja gospodarstva pa moramo biti pošteni, da je modernizacija industrije popolnoma pogorela. ZAto bi bilo dobro razmišljati tudi o sočasnem uvozu določenih izdelkov, kateri bi bili dogradili končni produkt pri nas.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen