1 ura
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
1 ura
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
1 ura
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
1 ura
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
1 ura
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
7 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
12 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
14 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
15 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
15 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
16 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
17 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
17 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
17 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
18 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[financealjaz]
S takimi izjavami le smešiš sebe in Škodo, ki je žal še vedno daleč za nemci.
Žal se smešiš ti. No, odvisno na katere nemce misliš, ker tudi teh je več kategorij.
Ampak najbližje Škodi je VW. In ti lahko povem, da sem kar nekaj let imel Golfa 5, ki mi je sicer v vseh pogledih odgovarjal - sem pa imel enkrat priložnost dobro preizkusiti tudi Octavijo iste generacije in z enakim motorjem: brez dvoma je bila Octavija boljša, sicer le za odtenek, a vendarle.

Njena slabost je le, da ni na voljo v klasični 3-ali 5-vratni hatchback verziji, ampak po drugi strani bi potem le malokdo še kupil golfa in pri VW to vedo :)
Skratka, med Golf karavanom in Octavijo karavan (vsaj pri tisti generaciji) bi se brez premišljanja odločil za Škodo. Odločitev med limuzinsko Octavijo in VW Jetto pa bi bila še neprimerno lažja v korist Škode.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen