Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Presežki tehnike, razkošja in umetne inteligence za 165 tisoč evrov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2572318] 06.01.16 18:41
Mene v luči laganja o izpustih, laganja o co2, laganja o zračnem uporu, zanima še nekaj: koliko je laganja pri nazivni moči? In koliko pospeška je tako laganje dobilo v zadnjih letih (vedno je bilo prisotno v višini 5-10 odstotkov).
Nov Mercedes E 220d ima nazivnih 141 KW moči, tale BMW 730d ima 195 KW. Če bi ta dva avta neodvisno izmerili na valjarjih, kaki bi bili rezultati?
Zanimiva meritev, ki daje 120KW, medtem ko lastnik plačuje zavarovanje za 130KW: rototest-research.eu...artsID=933
Ali izmerjenih 90, nazivnih pa je 100 KW: rototest-research.eu...artsID=425
Najde se tudi nekaj grafov, kjer meritve pokažejo več kot tovarniške trditve, ampak redko in zelo malo. Se je kdo kdaj lotil tega, in kake posledice ima to za potrošnika, ki plačuje dražja zavarovanja, ker je na papirju avto močnejši kot v resnici?
Zavarovalnice so sicer privat firme, v svojih pogojih pa uporabijo moč vozila - ne vem če navedejo "moč vozila, kot zatrjuje proizvajalčeva dokumentacija" - pogoji (pomoje, popravite me, če se motim) veljajo za DEJANSKO moč vozila. Sicer je skupaj s preprlačevanjem šibkejšega avtomobila povsem enakovredno podplačevanje čipiranega. Težko bi čipiranje označili kot goljufanje zavarovalnice, dražje plačevanje v resnici šibkejšega motorja pa ne kot goljufanje potrošnika.
Je že kdo razmišljal o tem?
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(