Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 26.11.2015 09:37
[sopranos]
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja

Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"

mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen