Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
Električni izkoristek energije vodika v gorivnih celicah je večji od 50 odstotkov. Ker nas zanima električna energija, ta podatek lahko primerjamo z izkoristki motorjev z notranjim zgorevanjem. Pri vseh pogonih moramo upoštevati še izkoristek transmisije, ki kaže v korist elektromotorjev.
Pri električnem (vključujoč vodikovem) pogonu je potrebno upoštevati še izkoristek razsmernika, ki nagne tehtnico v korist mehanske transmisije pri motorju z notranjim izgorevanjem. Sicer so pa te zgodbe z izkoristki navadno mlatenje prazne slame. Edino kar je tu mogoče primerjati, je izkoristek celotne verige. Tu pa je ključno vprašanje kaj imaš na začetku. Če imaš recimo zemeljski plin, je danes gotovo najbolj učinkovito (tako energetsko, kot cenovno) če uporabiš avto z motorjem z notranjim izgorevanjem na stisnjen ali utekočinjen naravni plin. Če imaš v izobilju elektrike, je morda za razmišljati o vodiku, čeprav so navadne baterije precej bolj učinkovite. Če imaš premog, je vodik spet morda opcija, a verjetno boljša opcija je singas. Dokler pa je dovolj poceni nafte, je navaden motor z notranjim izgorevanjem in morda s kakšno pomočjo baterije/elektromotorja povsem brez konkurence.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen