Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Ko rabljenim karavanom lahko pokažete sredinec

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: Ko rabljenim karavanom lahko pokažete sredinec
[#2553808] 05.10.15 10:05 · odgovor na: anon-116402 (#2553753)
Odgovori   +    1
[usimoncic]
Dokler bo Dacia konsistentno zadnja na crash testih, bo to zadosten razlog, da marsikdo pogleda drugam. Sicer pa bi bila fajn alternativa za vse tiste, ki potrebujemo zanesljivo, varno in cenovno ugodno sredstvo za transport iz točke A do točke B.
Res je. Tudi varnost je pomemben element pozicioniranja.
Po mojem VW nima interesa vstopati na trg nizkocenovcev, česar sicer ne razumem, a vse kaže, da je tako. Za kupce nizkocenovcev je čisto vseeno pod kakšno blagovno znamko se prodaja avto. Efektivno je zanje isto, če se prodaja pod znamko Dacia ali pod znamko VWclone. Ne ene in ne druge niso nikoli poznali - torej je zanje nova, zanimiva pa je samo zaradi cene in domnevne kvalitete, za katero deloma stoji Renault/VW.
Kaj je interes VW v tem segmentu, ni čisto jasno. Bila so poročila, da jih to ne zanima, pa tudi čisto nasprotna. Če bi bil VW do tega segmenta čisto indiferenten, ne bi pred cca 10 leti v Evropo pripeljal brazilskega VW Foxa. To bi bil še danes zanimiv case study za kakšno marketinško konferenco...
Sicer pa je znamk z zgodovino še kar nekaj in VW zlahka kakšno obudi, če jo hoče. Če smo že pri Češki, sta od tam Tatra in Jawa. Obe nekaj životarita in obe imata dolgo in bogato zgodovino - predobro za nizkocenovca. Hkrati pa ju skoraj nihče ne pozna, tako da je njun tržni potencial trenutno precej nizek.
Starih znamk je veliko, vprašanje pa je, katera bi bila strateško prava izbira. Tatra ni znana po poceni avtomobilih za revne mase. Jawa je znana po motorjih. Grekom1 je navedel najbrž bolj zanimiv Wartburg, ampak tisto tovarno je prevzel Opel. To je lahko moteče za "perfekcionistično" (absolutistično) mentaliteto v VW. Poleg tega je VW po padcu berlinskega zidu v ex-NDR prevzel neko drugo tovarno: Trabant. Ta znamka je danes v Evropi in po svetu najbrž veliko bolj znana od Wartburga, vprašanje pa je, če ima ta slava pokojnika omembe vreden tržni potencial.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen