Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slab customer service vas bo pokončal

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Slab customer service vas bo pokončal
[#2547216] 10.09.15 10:06 · odgovor na: anon-204390 (#2547213)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [bc123a]
> Pametni trgovci to vracunajo v ceno. Stroske pa omejijo tako, da se jim problemi dogajajo cimmanj. Meni so v Lidlu disk, ki se je prevec grel (in posledicno nehal delovati po 10 minutah) vzeli nazaj brez vprasanja in vrnili denar. Samo prosili so me, da na listek napisem, kaj je narobe. Se sam sem bil presenecen.
>
> Internetni kitajc DealExtreme recimo za 1 EUR doplacila nudi zavarovanje pred uvoznimi dajatvami (carina/ddv) do visine 40 EUR na narocilo. Hocejo samo da jim poslikas carinske dokumente in ti vrnejo denar. kako se jim to lahko splaca? Ocitno so naredili statistiko in ugotovili, da se. Veliko slovenskih trgovcev taksne analize verjetno niti ne zna narediti. Lidl jo ocitno zna, Hofer tudi.

Jaz imam podobno izkušnjo iz Hoferja, ne sprašujejo kaj dosti, vzamejo nazaj in vrnejo denar. Vseeno razmislim predno kupujem tam kakšne tehnične gadgete, sploh če so zadnji kosi, folk namreč odpira embalažo in včasih kaj manjka ali je polomljeno. Če ne pogledaš boš to ugotovil šele doma, izgubljenega cajta pa tudi v Hoferju ne vrnejo.
Uh, jaz tehnicne gadgete kupujem tam na pogosto, seveda prej preverim ce je nalepka nedotaknjena. Tehnicni gadgeti imajo pri hoferju namrec taksne nalepke, da jih ali moras prerezati (z nozem ali kljuci) ali pa poskodovati embalazo. Problem tistega diska iz lidla pa je bil defekt pri izdelavi ali pa dizajnu, ni bil poskodovan.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen