Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[polo06]
Naša ulica v hrvaškem Mercatorju več ne kupuje ničesar. Tudi hrvaškega kulena ne. In malo nas zanima, kje se bo zaposlil tale Balažič, ko ga bodo sunili v rit.
Sicer pa nobena normalna država na svetu ne prodaja trgovske verige, ki je življenjskega pomena za slovenske proizvajalce. Naj gredo k hudiču. Prišel bo dan, ko se bosta majala nebo in zemlja tudi tej uničujoči golazni. Žal prepozno.
Jaz ne vidim problema v tem, da so trgovske verige v tuji lasti. Tudi nisem nasprotoval temu, da se je Mercator prodalo Agrokorju.

Kar pa me moti je to, da se je Agrokor zelo agresivno lotil izpodrivanja slovenskih dobaviteljev. Ker izpad nekaj 100 milijonov EUR prihodkov pomeni velik problem za slovenske dobavitelje. Za delovna mesta. Za blaginjo Slovencev.

In če nimaš na voljo slovenskih izdelkov, ampak samo tuje, potem je vseeno ali jih kupiš v Agrokorju, Lidlu ali Sparu.

Se bo pa Agrokorju ta strategija maščevala že na srednji rok. Kajti Mercator sedaj ljudje vedno bolj dojemajo kot tuje podjetje. To pa gre na roko Sparu, Lidlu, Hoferju.

Slovenski dobavitelji so si za te stvari delno krivi tudi sami. Kajti po mojem mnenju odločno premalo vlagajo v oglaševanje in izgradnjo blagovne znamke. Prav tako bi morali stalno delati na dvigu produktivnosti, povečevanju prodaje, dobičkonosnosti. Imamo sicer nekaj manjših podjetnikov, ki zadeve razumejo. A bo preteklo še kar nekaj let preden se kapitalsko tako okrepijo, da bodo postali močnejši igralci.

Upam, da tudi enkrat pride do tega, da bomo Slovenci bolj cenili slovenske izdelke. Da bo prišlo do zavedanja, da s kupovanjem slovenskih izdelkov pomagamo tudi sebi.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen