Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gade sporočil: 296
[drugmirko]
> [gade]
> > [lorenz]
> > "ki v idealnih pogojih porabi le 2,1 litra goriva na sto kilometrov." = samo prvih 100km (idealnih) porabi 2,1 litra, potem pa po starem.
>
> Jaz tega ne razumem! Kako pridejo do 2,1l na 100km? Tudi če je samo prvih 100km. Torej električnega dosega je 40 km, seveda v idelanih pogojih. Za naslednjih 60 km bi moral porabiti 2,1 l, kar je točno 3,5 lita na 100km. Sedaj pa mi naj en pove, kateri motor v 7. tok porabi oz. kaj jaz ne razumem?!

ja... od prilike tako:
teh "prvih" 100km ne prevoziš najprej "40 na elektriko" in potem "60 na bencin" ampak se elektromotorji uporabljajo kot pomoč pri speljevanju in pospeševanju, pri pocasni voznji (recimo cjazenju v koloni) in podobnih "potratnih" režimih delovanja, bencinski pa za "vzdrzevanje hitrosti na odprti cesti.... tako se teh "40" električnih km "raztegne" cez par 100 km, navedena poraba pa je kak "matematicni-teoreticni izracun" porabe mestne voznje, kjer elektro motor pride daleč najbolj prav... kar poglej si enkrat trenutno porabo pri speljevanju s semaforja....moj avto ma slabo tono pa, ce ga le malo "pritisnem" poraba pri speljevanju v tistih par 100m mimogrede skoci na 18 litrov.... pomnoži to s številom speljevanj v kakšnem bolj poštenem velemestu, upoštevaj dodatno tono in dodatne cilindre tega BMW-ja in si probaj predstavljat, da "delo" pri speljevanju/pospeševanju v glavnem opravijo elektromotorji... ;)
Vem, kaj hočeš povedati, ampak se ne morem strinjati. Najmanjša deklarirana poraba je za 730d ... 4,5L na 100km. Si predstavljam da gre za "relacijsko" porabo, z jajčki pod stopalko za plin. Glede na to, da je v 740e bencinski motor, in večjo težo in poraba tudi pri konstanti vožnji pri idelani hitrosti ne morem biti 3,5L. Torej ti elektromotor ne pomaga. A se motim?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(