Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[vrac]
> [jani1974]
> Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
> Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!

Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.
Služenje na račun stare slave = moč globalne znamke
Služenje na račun stare slave = prodajanje dragih avtomobilov v nižjih segmentih

Za pametno upravljanje pa ne bi vedel. Če danes pametno upravljajo, se bo videlo čez 10 let.

Ni pa to samo problem BMWja, to se seveda strinjava.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen